7 Reacties
vorige week
Ik heb pampers premium protection en die heeft hij aan van 19u30 a 19u45 tot 8u30 of als hij eens beslist van uit te slapen tot 9u30 soms 10u en geen lekker draagt wel maatje 6 en is 12kg ongeveer.
vorige week
Hier maat 6 pampers premium protection met pull-up overbroekje van Petit Lulu eroverheen. Gegarandeerd nooit meer doorlekken. Evt kun je als tussenlaag nog een (pampers) luierbroekje ertussen doen, maar denk niet dat dat nodig is.
Mijn zoontje heeft soms de neiging om 's ochtends bij het wakker worden/spelen op zijn kamer een luier die al vol zit met plas vd nacht, ook nog vol te poepen. Daar komt dan een brei van die eigenlijk altijd doorlekte. Sinds ik overbroekjes gebruik, is dat verleden tijd. De luier blijft goed zitten, ook bij bewegen/draaien/spelen. Het overbroekje zelf is zelfs zelden vies, omdat het de luier zo goed op z'n plek houdt dat die gewoon alles opneemt.
Succes daar!
vorige week
Wat voor pampers gebruik je? Hier een premium protection plakluier, maat 5 en dan een mijn of meer willekeurig luierbroekje er overheen. Die gaat dan wel een paar nachten mee. We hebben wel een erg smal zoontje, 10kg, dus wellicht dat je al een maat 6 zou kunnen gebruiken, of juist niet. Een te grote luier lekt ook sneller.