17 Reacties

19 dagen geleden

Wij hebben dat ook gehad (met Kruidvat luiers). Toen we Pampers voor de nacht gebruikte was het een stuk minder.

19 dagen geleden

Reactie op Cafun

Wij hebben dat ook gehad (met Kruidvat luiers). Toen we Pampers voor de nac ...
Ah top en dan de baby dry of luierbroekjes?

19 dagen geleden

Ook wij hebben dit gehad met de kruidvatluiers terwijl we er eerder nooit last van hadden. Wij zijn overgestapt naar de pampers luierbroekjes

19 dagen geleden

Wij hadden dit in het begin ook bij deze luiers. Ik ben er op gaan letten en waar je echt op moet letten is of het onderrandje aan de zijkanten goed over de billetjes heen zijn getrokken. Net zoals de bovenkant natuurlijk. Hiervoor trok je die mee met de flapjes. Daarna geen last meer van gehad. Hopelijk begrijp je wat ik bedoel. Succes iig.

19 dagen geleden

Heel herkenbaar! Wij pakken nu luierbroekjes van pampers.

19 dagen geleden

Wij hadden dit ook in de nachten. Nu overdag kruidvat luiers aan en in de nacht pampers dry. Nu lekt hij niet meer door.

19 dagen geleden

Reactie op Klein Kruimeltje

Wij hadden dit in het begin ook bij deze luiers. Ik ben er op gaan letten e ...
Ja ik snap je haha ik doe dat automatisch. Altijd ff met de vinger de randjes naar buiten doen

19 dagen geleden

Wij gebruiken ook kruidvat luiers de Pure & Soft lijn. Soms lekt mn zoon door, maar dan is dat te linken aan verkeerd aan doen of te lang een luier aan gehad. Ik zou zelf niet overstappen op een ander merk want Pampers zit vol chemicaliën

19 dagen geleden

Precies hetzelfde hier! Zodoende gebruik ik nu sinds 1week pamper nacht en geen last meer van gehad.

19 dagen geleden

Als ik t zo lees kan ik beter voor de nacht pampers dry night gebruiken. Zijn toevallig nog in de aanbieding ook

19 dagen geleden

Reactie op Biancax

Wij gebruiken ook kruidvat luiers de Pure & Soft lijn. Soms lekt mn zoo ...
Hi! Waar baseer je dat op? Nav jouw bericht heb ik er eens over zitten lezen, en het lijkt me allemaal reuze mee te vallen. De pure & soft is denk ik gewoon te vergelijken met pampers harmonie, en de gewone kruidvat met gewone pampers. En de luiers zijn allemaal even veilig. Het is vaak vooral milieubewuster, die pure & soft en harmonie.

19 dagen geleden

Ik heb dit probleem nog niet gehad met Kruidvat luiers. Nu heb ik wel maat 4 gekocht, omdat ik maat 5 toch iets groter vond. (Hij past het wel, maar maat 4 sluit net iets beter aan) Wellicht dat een maatje kleiner wonderen doen en anders een ander merk proberen

19 dagen geleden

Wij gebruiken al een tijd de maat 5 en mijn zoontje is ook een buikslaper eigenlijk gaat dat tot nu toe gewoon goed😊 nooit problemen gehad met de kruidvat luiers

19 dagen geleden

Wij gebruiken Bambo nature luiers maat 4, maar heb dit ook een paar keer gehad en dan wel lekken aan de bovenkant (romper en broekje ook nat) enkel in de nacht. Zij is ook een buikslaper. Kritisch gekeken naar de intake qua vocht in de avond en wat bleek ze tankte vaak nog 200 cc op bed voor het slapen gaan (beneden wilt ze in de avond niet altijd goed drinken, op bed wel) dus geprobeerd om zoveel mogelijk het drinkvocht beter te verspreiden over de middag en begin van de avond beneden en na het verschonen voor de avond max 120-150 cc op bed te geven nog en nu gaat het dus goed. Ze lekt niet meer door. Wellicht voor jullie ook een tip. Aan de zijkant doorlekken vraag me wel af check de lekrandjes goed en dat de luier strak genoeg zit en hoog genoeg opgetrokken op de rug voordat je de romper terug aan doet (maar ik neem aan dat je dat doet)

19 dagen geleden

Wat je nu ook ziet is dat ze weleens anders gaan plassen. Soms alles in een keer plassen en dan een tijd weer niet. Dus dat deed zij ook een beetje in de avond minder plassen en alles opsparen in de nacht.

19 dagen geleden

Reactie op DilanavdW

Ah top en dan de baby dry of luierbroekjes?
Baby dry is dat dan volgens mij. Geen luierbroekjes in ieder geval.

19 dagen geleden

Reactie op Jurst

Hi! Waar baseer je dat op? Nav jouw bericht heb ik er eens over zitten leze ...
Op basis van meerdere artikelen, waaronder deze: https://www.instagram.com/p/CghG4UwtAgO/?img_index=1&igsh=MTRlajdrZjN5eGg2Mw== De gezonde luiers zijn vaak ook beter voor het milieu omdat er geen chemische stoffen in zitten, maar het gaat mij voornamelijk om de gezondheid van mijn baby. Hopelijk helpt dit artikel je meer en op het Instagram account van Tegengif vind je heel veel goede tips + bronnen 😊