18 Reacties

vorig jaar

Onze baby is bijna 3 weken oud. Wij doseren 7 druppels voor elke voeding op aanraden van de kraamzorg

vorig jaar

Ik geef hem voor ieder flesje! Zoals ook in deze bijsluiter staat aangegeven 😊

vorig jaar

Reactie op Lisan8

Ik geef hem voor ieder flesje! Zoals ook in deze bijsluiter staat aangegeve ...
Ik kan het helaas niet lezen, maar dan 15 druppel iedere voeding?
Geef je het dan in de voeding of via een lepeltje?

vorig jaar

Reactie op Manon Oosterbosch

Geef je het dan in de voeding of via een lepeltje?
Ik geef borstvoeding, dus op een lepeltje geef ik het

vorig jaar

Reactie op Lynnvdb1

Ik kan het helaas niet lezen, maar dan 15 druppel iedere voeding?
Oh wat gek. Maar inderdaad, 15 druppels voor of door elke voeding. Ik zelf geef 15 druppels op een lepeltje voor de voeding.

vorig jaar

Wij deden toen we nog meer voedingen hadden om en om. En dan inderdaad 15 druppels. Wij hebben het advies gehad voor het flesje te geven op een lepel. Nooit in het flesje doen omdat je niet weet of de kleine het flesje op drinkt en zo niet alles binnen krijgt.

vorig jaar

Ik gebruik het ook bij mijn baby van 6 weken, ik dien het 2/3 keer op een dag toe en ik merk dat ze er veel minder last van heeft. Ik geef dan wel 15 druppels. Ik doe het overigens met een lepeltje en ze vindt het lekker ook nog ☺️

vorig jaar

Let wel op in sab simplex en infacol zitten veel parabenen en suikers. Met soms eczeem baby acne etc als gevolg sowiezo zijn suikers zeer slecht voor zulke kleintjes.. Kinderarts raad het ook af en bied probiotica aan.

vorig jaar

En de werking volgends de meeste lactatiekundige en forums een fabel 🤷🏼‍♀️ Bij ons hielp het ook niet toen de probiotica van laveen geheel natuurlijk gebruikt en dit werkte meteen na 2 dagen..

vorig jaar

Reactie op xox1996

Let wel op in sab simplex en infacol zitten veel parabenen en suikers. Met ...
Ik weet dat dat beter is, echter helpt het niet bij ons. We blijven het er wel naast geven. Maar omdat hij zijn longetjes uit zijn lijf schreeuwt van de pijn en ontroostbaar blijft huilen/schreeuwen en dit nu enigszins iets lijkt te doen, lijkt dit me beter dan alle stress die hij steeds opbouwt

vorig jaar

Reactie op Lynnvdb1

Ik weet dat dat beter is, echter helpt het niet bij ons. We blijven het er ...
Welke probiotica geef je? Kan je niet de huisarts bellen voor een verwijzing naar een osteopaat? 6 weken is toch echt de krampjes piek of is het al langer? Soms is er ook gewoon niks wat dan even helpt.. lastig voor jou en je kleintje.. meestal is de piek 1 tot 2 weken.

vorig jaar

Reactie op xox1996

Welke probiotica geef je? Kan je niet de huisarts bellen voor een verwijzin ...
Ik gaf eerst BioGaia en nu kids-flora van Nutramin. Hij heeft het helaas al vanaf hij ongeveer 2 weken is. Hopelijk wordt het snel minder. Osteopaat kunnen we nog proberen!

vorig jaar

Reactie op Lynnvdb1

Ik gaf eerst BioGaia en nu kids-flora van Nutramin. Hij heeft het helaas al ...
Ahh oke.. Jaa hoop dat een osteopaat meer voor jullie kan doen.

vorig jaar

Dit staat in de uitleg op bol.com

vorig jaar

ik heb net weer sab simplex gehaald en nagevraagd. De drogist gaf aan dat er geen maximum aan zit qua aantal doseringen. Ik kreeg ook nog een folder mee.

vorig jaar

Dankjewel!!