Tonijn mag niet volgens zwangerhap ivm te veel kwik en dioxine. Rauw of gebakken maakt niet uit. Maar dat is allemaal pas best recent erbij gekomen dat je het niet mag. Volgens zwangerhap mag het niet.
Ik zou het persoonlijk wel gewoon eten.
3 jaar geleden mocht tonijn nog wel hihi....2 jaar geleden garnalen ook nog...er wordt steeds meer geschrapt. Als je het niet wekelijks eet, lijkt het me niet dat het heel veel kwaad kan. Zou doen waar je je goed bij voelt.
3 jaar geleden mocht tonijn nog wel hihi....2 jaar geleden garnalen ook nog ...
Is natuurlijk ook omdat er steeds meer bekend word over gevolgen etc. Maar iedereen moet t indd zelf weten. Ik pak ook sommige dingetjes wel gewoon voor een keertje, maar beter waarschuwen dan dat iemand straks elke dag pizza tonijn eet haha
Volgens mijn verloskundige gewoon lekker eten 🥰 om er ziek bijvoorbeeld van te worden moet je halve kilo ervan eten lijkt mij dat je bij 1 pizza houd haha
Dankjewel voor jullie reacties meiden, was niet van plan om elke dag of elke week pizza tonijn te eten 😜 zoals ik het lees kan het voor 1 xtje niet kwaad! Ik ga dan maar even genieten van mijn pizza tonno 🙂😋