5 Reacties

2 jaar geleden

Dit is geen draagdoek maar een draagondersteuner. Het liefst voor een ouder kindje. Daarnaast verkoopt snugglemoms ze door van temu terwijl ze direct van temu veel goedkoper zijn en het is precies hetzelfde product, zelfs dezelfde fotos gebruikt op de site. Ik gebruik hem voor mijn zoontje van 1,5 om hem vast te houden als ondersteuning. Het is geen draagdoek of zak. Ik raad voor babys een rekbare draagdoek aan. Ik heb die van babygarden. En ik gebruik die snugglemom ding om daar extra overheen te doen voor de warmte. Ik raad je aan om in een facebook groep over dragen te gaan en daar informatie te lezen en je vragen te stellen. Draagpraat en/of draagliefde

2 jaar geleden

Ik zou ook even goed uitzoeken wat voor draagzak of draagdoek bij je past. Want niet alles zit even fijn bij iedereen. En dan scheelt je een eventuele miskoop

2 jaar geleden

Dit is een rekbare draagdoek, dit is heel fijn en comfortabel voor jezelf en veilig voor je kindje (als je het goed doet)

2 jaar geleden

Dit is die van "snugglemoms" maar het is absoluut niet veilig als een echte drager. Hij is heel handig op deze manier omdat mijn zoontje erg zwaar is. Maar je mag hem niet handsfree gebruiken.

2 jaar geleden

Bedankt! Hier kan ik wat mee! Ik twijfelde al maar weet nu zeker dat ik hem niet koop 馃檲