5 Reacties

12 dagen geleden

Herkenbaar hier bij 16 weken, normaal ‘‘s avonds weg leggen en slapen maar dat was een week lang verdwenen.

12 dagen geleden

Hier ook bijna 16 weken. Vandaag om 19.30 in bed gelegd omdat ie om 19 zn fles al wilde, prima. Maar idd niet willen slapen, speen nodig hebben voor inslapen en een half uur later huilen in z'n slaap. Moeizaam.. sinds 2 dagen 4x210 en dit is de 1e dag dat ie zelf ook zo vroeg wilde gaan slapen. Maar jemig ik mis de tijd dat we hem weglegden en de nacht gewoon in 1x doorkwam. Moet er minstens 1x uit per nacht om hem weer in slaap te sussen en dan heeft ie om 5 uur genoeg gehad en wil ie eten

12 dagen geleden

Pfff zo pittig, maar fijn die herkenbaarheid. Mijn dochter is nu 19 weken. Ze was de afgelopen dagen heel gefrustreerd omdat het rollen niet lukte. Vandaag voor het eerst zelfstandig omgerold, dus hoop eigenlijk dat het snel beter zal gaan… Maar word er zo onzeker van!

12 dagen geleden

Hier ook exact zo… gouden tips zijn welkom voor iedereen zo te lezen. Maar ik vrees dat het toch een kwestie van tijd zal zijn voordat dit weer over gaat

12 dagen geleden

Ik hou het maar op sprong 4 en slaapregressie