8 Reacties

2 jaar geleden

bij mij is het met duxxie vorige week helemaal goed gegaan maar ik las ook dat ze stoppen

2 jaar geleden

Ik heb eindelijk iemand aan de lijn gehad. Duxxie heeft de bestelling op 13 december gezet. Wanneer ik 38 weken zwanger ben. Terwijl ik gisteren een mail heb gekregen dat ze vandaag langs zouden komen. Ze hebben het nu aangepast dat ik woensdag mijn spullen krijg. Maar blijf het toch heel raar vinden Heb duxxie een bericht gestuurd. Ben erg benieuwd wat ze daarop zeggen. Maar waarschijnlijk omdat ze stoppen zullen ze er vast niets meer mee doen

2 jaar geleden

Ik heb ook op advies van Naviva bij Duxxie besteld. Ik heb echter geen problemen gehad met de track en trace en levering. Ik vraag mij ook af hoe het retour moet maar had wel gezien dat bij mij zowel de klossen als de ondersteek vanuit Medipoint zijn geleverd dus daar ga ik als het retour moet ook contact mee leggen na januari. Misschien dat je ook kan zien vanuit welke onder leverancier je producten komen?

2 jaar geleden

Reactie op Roommszz

Ik heb ook op advies van Naviva bij Duxxie besteld. Ik heb echter geen prob ...
Naviva heb ik gebeld. En die gaf aan dat je daar waarschijnlijk wel bericht van krijgt hoe je het na 1 januari moet laten ophalen. Ik heb via Joerns Healthcare de spullen moeten bestellen (vanuit Duxxie) Ik neem aan dat ik dan bij hen ook moet zijn om de spullen weer op te laten halen. Maar dat is dan maar een zorg voor later.

2 jaar geleden

Waarschijnlijk kun je dan gewoon je spullen via Joerns weer inleveren. Duxxie is mijn inziens een tussenpersoon en mijn spullen zijn geleverd via Vegro en zal dus via hun ook gewoon weer inleveren denk ik.

2 jaar geleden

Duxxie is tussenpersoon. Via Joerns lever je inderdaad weer in. Hier ging het ook echt niet soepel, dat kwam ook omdat ik de spullen eerder wilde ivm niet meer kunnen douchen zonder de stoel. Contact opnemen met Joerns is wel het meest handig, zij leveren uiteindelijk ook en weten dan de planning. Hier leverde Medipoint, die ook nog wel eens DHL inzetten.

2 jaar geleden

Er zit bij joerns een instructie bij hoe je het kan terug sturen. Je kan ze gewoon bellen met vragen. Mij hebben ze na de levering van de douchekruk zelfs nog gebeld om te vragen of ik tevreden was ihkv klantonderzoek, prima contact.

2 jaar geleden

Ik ben erg benieuwd. Ik zou een nieuwe track en trace code krijgen voor morgen alleen dan van joerns ipv duxxie. Ik heb nog niets gehoord. Dus hoop dat het morgen komt. Kan niet wachten om zittend te douchen