14 Reacties

2 jaar geleden
Reactie op Mikjej
Jaa je kan echos niet lamineren😭 echos kunnen niet tegen hitte!
Zoals in mijn artikel staat, is het gedaan met zelfkleven laminatie folie en geen hitte 🙈
Door de echo's te lamineren en te bewaren in een echo doosje op een koele donkere plek, kunnen ze jaren lang goed blijven! :)

2 jaar geleden
Geen digitale gekregen? Bij mijn echo practijk krijg ik er altijd een of twee geprint en alles inclusief filmpjes digitaal via een linkje.
Denk persoonlijk niet dat ze de termijn echos bewaren. Maar je kan het altijd navragen.

2 jaar geleden
Reactie op Ro0mmy
Zoals in mijn artikel staat, is het gedaan met zelfkleven laminatie folie e ...
Ik heb mijn echo's van 2,5 jaar geleden eindeloos laten slingeren en uiteindelijk in een babyboek gedaan en die zijn niet te onderscheiden van de nieuwe nu hoor. Gewoon niet teveel aan doen ergens in stoppen en ze blijven goed. Ik denk dat lamineren geen goed idee is, want dat klevende materiaal kan toch je foto aantasten op langere termijn.

vorig jaar
Reactie op MyLegacy
Aaah erg he! Ik heb t ook gehad, en helaas wel met hitte😣😭. En hij kwam e ...
Ik heb het ook net voor 😢😢 niet eerst vooraf gecheckt op het internet 🥲 ik heb ze gelukkig ook op mijn telefoon staan!

vorig jaar
Reactie op Jurst
Ik heb mijn echo's van 2,5 jaar geleden eindeloos laten slingeren en uitein ...
Dit klopt! Het materiaal en de lijm van het lamineren zijn echt schadelijk voor de echo’s. Dus als je het voor lange termijn wil bewaren kan je dit beter niet doen.
Het beste wat je kan doen is ze bewaren uit het licht in een zuurvrije map.