9 Reacties
3 jaar geleden
Oh, wat verschrikkelijk.
Ik vrees, realistisch gezien, dat de kans klein is dat dit nog goed komt. Maar dat besef je zelf ook wel, kan ik uit je bericht opmaken.
Heel veel sterkte, een week wachten is echt slopend en wens je niemand toe, maar ik hoop dat je volgende week duidelijkheid zal hebben.
Probeer veel te praten met je partner en eventueel met mensen waar je steun bij kan zoeken.
Probeer afleiding te zoeken, maar laat het verdriet ook gewoon toe. Het is perfect ok om verdrietig te zijn en geen zin te hebben om iets te doen.
Dit kindje is heel gewenst en het nieuws dat het misschien niet goed is, is gewoonweg verpletterend.
Heel veel sterkte...
3 jaar geleden
Ik heb dit helaas in december mee gemaakt en weet hoe verschrikkelijk deze week wachten gaat zijn, dus sterkte. Als het een MA is dan is dat heel zwaar dus neem je tijd om het te verwerken en geef je lichaam de rust die het nodig heeft. Mocht je vragen hebben kan je altijd een berichtje sturen. Ik hoop voor jullie dat je volgende week goed nieuws krijgt❤️
3 jaar geleden
Dit helaas ook meegemaakt met onze vorige zwangerschap. Met 6,5 week amper wat te zien, week later wel lichte hartactiviteit maar ook een tweede vruchtje. Week later beide gestopt met groeien.
Heel veel sterkte komende periode