19 Reacties

9 maanden geleden

Schoenen van Shoesme of Bunnies zijn als eerste schoentjes het geschiktst, deze merken hebben schoenen met een flexibele zool wat belangrijk is bij die eerste stapjes.

9 maanden geleden

Ik heb schoentjes van shoesme met extra flexibele zool voor mijn zoontje. Ik wilde goede eerste stap schoentjes die ook de natuurlijk voet groei en spier ontwikkeling niet in de weg staat en kwam uit op shoesme extra flexibele zool uit. De kinderarts rade deze ook aan. Oja en je hebt lage en hoge enkel modellen wij hebben bewust voor de hoge gekozen voor nu mits het belangrijk is dat de voetjes ook stevig vast zitten om omslaan te verminderen.

9 maanden geleden

Bij Scapino hebben ze schoentjes van groot, die hebben ook een zeer flexibele zool

9 maanden geleden

Hier ook altijd Shoesme of BunniesJR voor oudste gehad. Beide merken hebben een handige voetenmeter. Bij Shoesme staat er op de website zelfs bij wanneer ze kleiner of groter vallen. Heel handig. De tweeling heeft nu ook weer elk een paar Shoesme schoentjes 😊

9 maanden geleden

Shoesme!

9 maanden geleden

Shoes me 💕

9 maanden geleden

Vans old skool! Fantastisch loopt ze erop

9 maanden geleden

Hier hebben we een paar van shoesme en een paar Nikes en wisselen dit gewoon af met elkaar

9 maanden geleden

Ook shoesme hier!

9 maanden geleden

H&M heeft ook heel flexibele schoentjes. Voor 20 euro, hier zijn we nu 6 weken verder met de schoenen en ik denk dat hij binnen een maand naar de volgende maat gaat. Ik zou echt geen nieuwe shoesme kopen als eerste schoenen. Zo duur, voor relatief korte stukjes, in huis/ binnen bij iemand anders gaan ze het best toch uit. En de schoentjes van hm zijn net zo flexibel als de volgende maat shoesme, die ik voor 15 euro via vinted klaar heb liggen. 🤷🏼‍♀️ Het zijn dus wel goede schoentjes he, shoesme, maat ik vind de prijzen echt ridicuul.

9 maanden geleden

Ik heb schoentjes van Naturino, echt heel mooi en fijn met flexibele zool. Voor mijn dochter koop ik dit merk ook vaker maar nu 2ehands via Vinted gekocht en echt gloednieuw. Wel even goed de voeten opmeten van te voren (ik heb zon meetlat zoals in schoenwinkels een keer via shoesme besteld).

9 maanden geleden

Destijds ook op aanraden naar shoesme gekeken. Ook slofjes van Enfant, maar ons meisje vond dat gevoel van schoen aan de voeten heel vervelend. Dus wij zijn eerst begonnen met lederen slofjes van Babysteps. Werken perfect. Kijk vooral goed naar de flexibiliteit en ruimte voor hun voetjes.

9 maanden geleden

Hier ook schoentjes van Naturino. Hij heeft daar echt op leren lopen met schoenen aan. Deed dat voorheen een beetje onhandig. Maar deze waren gelijk goed. Shoesme was voor mijn zoontje juist nog te breed en te onhandig tijdens het lopen.

9 maanden geleden

Ik heb gewoon schoentjes bij de scapino gekocht. €30 en ik vind het prima schoentjes. Ook omdat ze wat hoger sluiten om de enkel heen. Volgens mij heet het merk Groot. Maar weet het niet zeker. Ze hebben niet heel veel keus bij de scapino, maar het zijn prima schoentjes en van echt leer.

9 maanden geleden

Wij begonnen met schoenen van Van fHaren, die hebben stevige zool, lopen prima, maar met kruipen zijn de neuzen zo stuk. Laatst het merk Groot bij Scapino ontdekt. Flexibele dunne zool, echt leer, prachtig zijn ze. Tot nu toe heel blij mee, en ze zijn best betaalbaar.

9 maanden geleden

Shoesme aanrader

9 maanden geleden

Naturino , niet de mooiste maar de mevrouw van de wijken zei dat deze heel fijn waren voor de eerste stapjes.

9 maanden geleden

Shoesme!