11 Reacties

vorig jaar

Wij hebben een tijdje terug een handige inklapbare eetstoel gekocht om mee te nemen op vakantie. Hij klapt super klein in en werkt ideaal. Is van Topmark. Wij hebben hen zelf via marktplaats voor een kleiner prijsje kunnen aankopen

vorig jaar

Ik heb sinds de kleine ook maar iets kan zitten een vloerzitje gekocht en ik baal enorm dat ik dit niet bij m'n eerste kindje heb gedaan. Ideaal! Je zet m gewoon op tafel, makkelijk schoonmaken, kindje zit lekker bij je te eten ipv in een aparte stoel, je kunt ze er ook gewoon lekker inzetten om te spelen en je gooit m zo in een auto om mee te nemen. Echt handig. Kan mee naar een park, restaurants, het strand, noem maar op. Klein en compact. Nieuw zijn ze rond de 50/60 euro, maar ik vond er 1 van little tikes op mp voor 10! Ik zou wel een blad erbij adviseren, anders lijkt het me een stuk minder handig. Fijne vakantie!

vorig jaar

Mijn schoonouders hebben een stoel van de IKEA die we mee hebben genomen ☺️.

vorig jaar

Kan je op de camping geen stoel huren? Op de campings in Italië kan dit vaak wel maar in Kroatië geen idee

vorig jaar

Er bestaan baby camping stoeltjes. Die kan je in en uit klappen en aan een gewone stoel vastmaken. Wij gaan binnenkort een reis maken waarbij we op veel verschillende plekken slapen dus dan is het echt ideaal! Bijvoorbeeld deze: https://luminova-home.nl/products/kindercamp

vorig jaar

Hey, wij rijden over 3 weken richting Kroatië. Gaan jullie in 1 keer? :)

vorig jaar

Wij hebben deze stoel van de Decathlon gekocht, we vinden hem erg fijn!

vorig jaar

Reactie op Boymama 23

Hey, wij rijden over 3 weken richting Kroatië. Gaan jullie in 1 keer? :)
Nee, wij gaan het in 2 dagen doen. Dit deden we voor de baby al, maar nu leek het me al helemaal fijn!

vorig jaar

Deze hadden wij, heel blij mee en onwijs handig! Gekocht op bol

vorig jaar

Wij hadden deze voor onze oudste echt ideaal om mee te nemen waar je ook naar toe gaat

vorig jaar

Reactie op Melissje4

Deze hadden wij, heel blij mee en onwijs handig! Gekocht op bol
Heb je daar ook een link van?