25 Reacties
2 jaar geleden
bij ons werkte alleen deze https://www.etos.nl/producten/mijnnami-soother-speen-turquoise-2-stuks-120733372.html
2 jaar geleden
Reactie op JustAngelique
bij ons werkte alleen deze https://www.etos.nl/producten/mijnnami-soother-s ...
heb ik ook liggen en wil ze niet😅☺️
2 jaar geleden
Reactie op KiMsW
heb ik ook liggen en wil ze niet😅☺️
wij hadden ook veel verschillende haha. Succes met de zoektoch
2 jaar geleden
Reactie op lilio23
Ik heb deze toevallig afgelopen week binnen gekregen, maar helaaaas ook dez ...
oei ja, als ze groot zijn is het zeker al een nee. is niet gemakkelijk hé. en een speentje vinden dat niet te groot of te hard is al zeker niet. de eerste 2 weken nam ze een speentje van suavinex en nu niks meer.😅
2 jaar geleden
Reactie op KiMsW
oei ja, als ze groot zijn is het zeker al een nee. is niet gemakkelijk hé. ...
Ja is echt groot! En ze zijn super duur vind ik dus ik zou ze niet bestellen als ik jou was. Ik heb eentje niet gebruikt. Als je wilt kan ik het naar je opsturen kun je het uitkoken en toch proberen. Ik heb er 2 voor 19.99 ontvangen namelijk
2 jaar geleden
Reactie op lilio23
Ja is echt groot! En ze zijn super duur vind ik dus ik zou ze niet bestelle ...
idd ze zijn ook duur daarmee dat ik twijfelde heb hier al een fortuin aan fopspenen liggen😂. is heel lief maar hoeft niet, ze zal die ook niet willen mits ze te groot is. toch bedankt voor de moeite 😃
2 jaar geleden
Reactie op dewihh
Onze dochter krijgt borstvoeding en zij wilt alleen de philips avent fopspe ...
Deze bij ons ook een succes.. rest allemaal niet
2 jaar geleden
Het leed wat een speen uitzoeken heet 😓 Nee even zonder gekheid, hier was het ook drama. Echt alles geprobeerd. Toevallig had de kraamhulp als afscheidscadeautje wat samples achter gelaten van verzoringsproducten en daar zat ook de medela soft sillicone speen in. Deze wil ons zoontje wel (ik geef borstvoeding.)
2 jaar geleden
Ik heb deze van de week binnen gekregen had het gezien op TikTok leek echt iets maar het is best duur met verzendkosten voor 2 spenen 26,96 kwijt en ik heb er 1 uitgekookt en gebruikt maar deze is ook niet echt favoriet hier dus ik zou je geld er niet aan uit geven. Maar elk kind is natuurlijk anders maar voor ons een mis koop.