14 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb hem gezien! Ik was er zelf namelijk ook verliefd op.. het nadeel is, het riet wat je ziet, is een sticker en ziet er in het echt heel goedkoop uit..
2 jaar geleden
Reactie op simonevandenberg
Ik heb hem gezien! Ik was er zelf namelijk ook verliefd op.. het nadeel is, ...
Oh nee wat balen 馃槄 Was hier al bang voor. Goed om te weten!
Heb je uiteindelijk een ander ledikantje gevonden?
Vind het zo lastig, wil graag een dicht hoofd- en voeteneind en iets niet zo recht toe recht aan, maar wel gewoon van hout. Maar is bijna niet te vinden vind ik.
2 jaar geleden
Wij zijn uiteindelijk voor deze gegaan! https://www.vanastenbabysuperstore.nl/babykamer-finori-malmo
2 jaar geleden
Wij hebben een babykamer van quax met dichte hoofd en voeteinde en zeer degelijk zwaar materiaal.
2 jaar geleden
Reactie op Lindsaytje
Deze hebben wij maar dan wel de hele babykamer.

En kwam niet van bol maar van babycompany in roeselare Belgi毛 wel al 6jaar geleden maar gaat nog steeds mee en nog steeds niets aan hebben deze kunnen overkopen van mijn man zijn zus.
Is zeer sterk en verzet je niet in je eentje je moet echt met 2 zijn is echt heel zwaar en van echt hout is wel duurder in aankoop maar wel degelijk.
2 jaar geleden
Reactie op simonevandenberg
Wij zijn uiteindelijk voor deze gegaan! https://www.vanastenbabysuperstore. ...
Super mooi!
2 jaar geleden
Reactie op Lindsaytje
En kwam niet van bol maar van babycompany in roeselare Belgi毛 wel al 6jaar ...
Goede kwaliteit is wel echt belangrijk vind ik! Dan liever iets meer betalen maar dan gaat het lang mee, evt nog voor een volgend kindje. Ik zoek specifiek met houtkleur dus niet wit of grijs, maar misschien moet ik dat loslaten haha. Moet even verder inspiratie op gaan doen denk ik!
2 jaar geleden
Hi! Ik heb de commode de hetzelfde collectie en die is verschrikkelijk slecht en onstabiel. Dus ik zou hem afraden. Wilde eerst ook het ledikant kopen maar na de commode voor een andere
Gegaan. Succes!!
2 jaar geleden
Goede kwaliteit is wel echt belangrijk vind ik! Dan liever iets meer betale ...
Je hebt dit bedje ook ongelakt hoor in het neutrale hout kleur
2 jaar geleden
Reactie op Anne-Clairespruijt
Deze wil ik super graag! Mijn man vind hem alleen niet mooi 馃き