11 Reacties

vorig jaar

Zeker, kijk ook eens in het algemene wasbare luier topic. Bij nappys hebben ze ook veel opties. Ik durf er wel vanuit te gaan dat je met dat tweedelige systeem geen doorlekken meer hebt! Succes! En als je vragen hebt zou ik ze vooral in het algemene topic stellen, altijd snel veel reacties

vorig jaar

Ik gebruik een pampers baby dry en een wasbare luier van de Hema (met het binnendeel eruit geknipt). Dat werkt hier 12u lang! Inclusief late avondfles die er om 22:30u nog bij komt en altijd een flinke poepluier 's ochtends. :)

vorig jaar

Reactie op Domensino

Ik gebruik een pampers baby dry en een wasbare luier van de Hema (met het b ...
Mag ik vragen waarom het binnendeel eruit is geknipt? En gebruik je nog inleggers in de wasbare luier?

vorig jaar

Wij hebben de bamboe wasbare luiers van totsbots. Werkt fantastisch! Ons zoontje vindt ze fijn zitten en we hebben, als je ze zelf goed hebt dichtgemaakt, nooit meer lekkage. Hij kan in de nacht prima 12 uur lang die luier aan. We klikken dan een speciale booster in de luier en dan houdt die het lang vol! Evt. Hebben ze ook nog boosters voor in de overbroekjes voor extra bescherming.

vorig jaar

Mag ik vragen waarom het binnendeel eruit is geknipt? En gebruik je nog inl ...
De Hema luier is all in one, heeft dus ook absorptie maar is veel lekgevoeliger als je het op zichzelf gebruikt, ik vermoed dat ze het binnendeel eruit heeft geknipt zodat het alleen het lek bestendige overbroekje is, maar dan zou ik je aanraden om dat los te kopen van bijv nappies, een merk als blumchen heeft overbroekjes voor een tientje

vorig jaar

Mag ik vragen waarom het binnendeel eruit is geknipt? En gebruik je nog inl ...
Omdat ik er een gewone luier onder doe, dan is het met binnendeel veel te dik. Bovendien lekt hij daar nooit als hij lekt dan bij de beentjes of op de rug, dus daar moet juist niet te veel ruimte zijn. Verder geen inleggers! Er zit hooguit een vlekje op de rand maar het is vooral bedoeld om de pamper op z'n plek te houden.

vorig jaar

Reactie op Loes9

De Hema luier is all in one, heeft dus ook absorptie maar is veel lekgevoel ...
Klopt :) deze was makkelijk even te halen, hoefde ik niet te bestellen. Kreeg de tip dus gelijk gehaald en werkt goed hier!

vorig jaar

Wij hebben voor de nacht de anavy night met lange inlegger en als overbroekje de mother ease airflow. De anavy wordt helaas niet meer verkocht, maar de huda night schijnt een goed alternatief te zijn. Wij hebben de anavy luiers nog van de tijd dat onze oudste in wasbaar zat

vorig jaar

Reactie op Domensino

Omdat ik er een gewone luier onder doe, dan is het met binnendeel veel te d ...
Ah okee vandaar! Hema is inderdaad wel makkelijk te halen. Misschien moet ik daar eens kijken

vorig jaar

Wat toevallig dit topic, wij hadden precies hetzelfde probleem namelijk, alleen gebruikten wij al wasbare luiers, zowel overdag als ‘s nachts. De wegwerpluiers hielden het ‘s nachts ook niet vol en zelfs een wasbare, voorgevormde luier met bamboe booster en hennep booster niet 😂. Precies de luiers die je in het linkje hebt gezet heb ik nu dus gekocht. Hier bevallen ze prima! Nu 3 dagen geprobeerd en nog geen lekkage gehad 🤞🏻. Maar ongetwijfeld dat andere merken ook prima werken hoor!

vorig jaar

Reactie op Annaa9

Wat toevallig dit topic, wij hadden precies hetzelfde probleem namelijk, al ...
Oh dat is goed om te horen! Ik doe nu nog een poging met een luier maat 4 + luierbroekje maat 4. Als hij weer is doorgelekt ga ik wasbare luiers kopen voor de nachten. Op het algemene wasbare luiers topic heb ik ook goede tips gekregen