16 Reacties

2 jaar geleden

Ja ik ben fan, heb m al in de cosleeper en ook ledikant. Ons zoontje is onrustig en het maalt hem stuk kalmer. Bij de oudste ook gebruikt. Tip, ze staan voor stuk goedkoper op vinted. En als je m een beetje netjes houdt kun je m ook weer door verkopen, houdt zn waarde wel

2 jaar geleden

Hier ook erg goede ervaring. We gebruiken hem voor beide kindjes (tweeling). Het geeft ze een fijne druk waardoor ze rustiger en dieper slapen. We hebben ook de slaapzak van Fedde en Kees. Fijne combinatie vinden wij.

2 jaar geleden

Tot wanneer kan je deze gebruiken?

2 jaar geleden

Ik twijfel er ook over, wij hebben een meegroeibedje en daar is het laken 100 euro voor, dat is wel heel heftig voor een lakentje, maar m鈥檔 zoontje slaapt echt alleen in dwangbuisslaapzakken (die van mum2mum)

2 jaar geleden

Ik vind hem fijn, omdat hij ook echt strak is en er onder kruipen dus ook moeilijker is.

2 jaar geleden

Ik probeer het lakentje van Fedde en Kees via Try out ju een paar dagen. Merk tot nu toe al een positieve verandering. Als dit zo blijft ben ik fan!

2 jaar geleden

Reactie op SusankleinG

Ik probeer het lakentje van Fedde en Kees via Try out ju een paar dagen. Me ...
Doe je dit gewoon via fedde en kees?

2 jaar geleden

Doe je dit gewoon via fedde en kees?
Ja via de site van Fedde en kees gedaan, zijn aantal voorwaarden maar die goed na te komen.

2 jaar geleden

Ik heb er een via vinted gekocht was zo goed als nieuw. Ik gebruik het in de ledikant, hij vind het wel fijn eerlijk gezegd baker ik hem soms ook in en stop ik hem zo eronder omdat hij z'n armpjes eruit vist en zich zelf krabt in z'n slaap.

2 jaar geleden

De uitvinding van de eeuw! Bij onze oudste dochter (2 jaar) gebruikten we het lakentje voor het eerst. Zij was een heel onrustige baby. Moeilijk in slaap komen, veel wakker. Met dit lakentje verbeterde het echt. Ze ligt er nu ook nog onder met daarover een dekbed. Ze vindt het heerlijk! Voor onze zoon daarom ook 茅茅n aangeschaft. In tegenstelling tot onze dochter kan hij goed in slaap komen. Maar wij vinden het lakentje zo fijn dat we meteen al zeiden dat we er voor hem ook 茅茅n zouden aanschaffen. Geen seconde spijt van! Het ligt lekker strak, geen gedoe met loszittende lakens, etc.

2 jaar geleden

Reactie op Boymommy21

Ik heb er een via vinted gekocht was zo goed als nieuw. Ik gebruik het in d ...
Ja dit doe ik dus ook, alleen beweegt hij nog steeds veel met z鈥檔 hoofd waardoor z鈥檔 speen steeds uitvalt en dat maakt hem vooral het tweede deel van de nacht steeds wakker na z鈥檔 nachtvoeding 馃槴

2 jaar geleden

Reactie op SusankleinG

Ja via de site van Fedde en kees gedaan, zijn aantal voorwaarden maar die g ...
Klinkt wel goed! Maar heb eentje via vinted voor 35 euro en dat vind ik een nog betere aanbieding 馃槂 Heel benieuwd!

2 jaar geleden

Wat hebben jullie kindjes eronder aan? Slaapzakje?

2 jaar geleden

Wat hebben jullie kindjes eronder aan? Slaapzakje?
Ik heb ook het slaapzakje van Fedde en Kees erbij. Vindt die ook heel prettig qua materiaal, makkelijk aan te trekken

2 jaar geleden

Reactie op lieske040

Ja dit doe ik dus ook, alleen beweegt hij nog steeds veel met z鈥檔 hoofd waa ...
Die van mij wordt ook helaas om de 2 a 3 uur wakker voor bv 馃き

2 jaar geleden

Ik ben ook heel enthousiast over het Nunki lakentje. We gebruiken het nu sinds onze dochter 3 weken is en ze vindt het heel fijn. Samen met de slaapzak. Daar kan ze tot 4 maanden in en dan gebruiken we alleen het Nunki lakentje maar dat doen we al vaak.