16 Reacties
2 jaar geleden
Ik vind hem fijn, omdat hij ook echt strak is en er onder kruipen dus ook moeilijker is.
2 jaar geleden
Ik probeer het lakentje van Fedde en Kees via Try out ju een paar dagen. Merk tot nu toe al een positieve verandering. Als dit zo blijft ben ik fan!
2 jaar geleden
Reactie op SusankleinG
Ik probeer het lakentje van Fedde en Kees via Try out ju een paar dagen. Me ...
Doe je dit gewoon via fedde en kees?
2 jaar geleden
Doe je dit gewoon via fedde en kees?
Ja via de site van Fedde en kees gedaan, zijn aantal voorwaarden maar die goed na te komen.
2 jaar geleden
Ik heb er een via vinted gekocht was zo goed als nieuw. Ik gebruik het in de ledikant, hij vind het wel fijn eerlijk gezegd baker ik hem soms ook in en stop ik hem zo eronder omdat hij z'n armpjes eruit vist en zich zelf krabt in z'n slaap.
2 jaar geleden
De uitvinding van de eeuw! Bij onze oudste dochter (2 jaar) gebruikten we het lakentje voor het eerst. Zij was een heel onrustige baby. Moeilijk in slaap komen, veel wakker. Met dit lakentje verbeterde het echt. Ze ligt er nu ook nog onder met daarover een dekbed. Ze vindt het heerlijk! Voor onze zoon daarom ook 茅茅n aangeschaft. In tegenstelling tot onze dochter kan hij goed in slaap komen. Maar wij vinden het lakentje zo fijn dat we meteen al zeiden dat we er voor hem ook 茅茅n zouden aanschaffen. Geen seconde spijt van! Het ligt lekker strak, geen gedoe met loszittende lakens, etc.
2 jaar geleden
Reactie op Boymommy21
Ik heb er een via vinted gekocht was zo goed als nieuw. Ik gebruik het in d ...
Ja dit doe ik dus ook, alleen beweegt hij nog steeds veel met z鈥檔 hoofd waardoor z鈥檔 speen steeds uitvalt en dat maakt hem vooral het tweede deel van de nacht steeds wakker na z鈥檔 nachtvoeding 馃槴
2 jaar geleden
Reactie op SusankleinG
Ja via de site van Fedde en kees gedaan, zijn aantal voorwaarden maar die g ...
Klinkt wel goed! Maar heb eentje via vinted voor 35 euro en dat vind ik een nog betere aanbieding 馃槂 Heel benieuwd!
2 jaar geleden
Wat hebben jullie kindjes eronder aan?
Slaapzakje?
Ik heb ook het slaapzakje van Fedde en Kees erbij. Vindt die ook heel prettig qua materiaal, makkelijk aan te trekken
2 jaar geleden
Reactie op lieske040
Ja dit doe ik dus ook, alleen beweegt hij nog steeds veel met z鈥檔 hoofd waa ...
Die van mij wordt ook helaas om de 2 a 3 uur wakker voor bv 馃き