Hallo allemaal,
Mijn zoontje is bijna een jaar en slaapt nog niet door. We hebben al flinke stappen gemaakt in de laatste maanden. Zo heb ik het voeden in de nacht helemaal afgebouwd. Dit omdat ik dacht dat het frequent wakker worden en gewoonte was geworden. Echter wordt bij alsnog regelmatig wakker.
Nu ben ik zelf voorheen ook niet echt een geweldige slapen geweest (nu wel, dat is het enige voordeel van uitgeput zijn). Ik heb altijd best wel baad gehad bij lavendel olie en wil dit ook voor mijn zoontje gebruiken.
Hebben jullie tips?
Mijn voorkeur gaat uit naar een olie in plaats van de diffuser. Vooral vanwege de ruimte om het neer te zetten in de buurt van een stopcontact.
Hoi hoi,
Ik gebruik dit ook voor mijn dochter van 19 december.
Ze krijgt lavendelolie gemixt 1:10 zodat her niet te sterk is. De nachten gaan wel beter nu sinds ik het een maand gebruik.
Onder de voetjes en achter de oren kreeg ik als tip.
Ik zou dan goed kijken naar een 100% natuurlijke olie, want veel "etherische oliën" hebben schadelijke stoffen in zich en dus ook van die waarschuwingen met doodskoppen en dode vissen in het water als pictogrammen op de fles. Gevaarlijk om op de huid te smeren. Zelf ben ik fan van Young Living, die zijn 100% natuurlijk en hebben de boerderijen in eigen beheer zodat ze zeker weten wat er met hun producten gebeurd