327 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op H0bbezak

Hij is ook groot 🙊🙈 onze reuzenbaby 🥰
Hahaha, maar wel een schatje hoor. Kijkt ook al zo wijs. Is vast een slimmerikje!

4 maanden geleden

Ik ben ergens zo enorm blij met deze foto❤️ Aan de andere kant vind ik het eeeeeenorm moeilijk en zie ik alleen maar hoe enorm dik ik ben.. ☹️

4 maanden geleden

Onze kleine Nina 🥰 ze heeft momenteel een sonde ivm langdurige opname op de IC maar hier had ze m eruit getrokken. Het was 2 maanden geleden dat we haar hebben gezien met niks op d'r gezicht dus was een bijzonder moment voor ons 😄

4 maanden geleden

Reactie op monique96x

Ik ben ergens zo enorm blij met deze foto❤️ Aan de andere kant vind ik he ...
Ik herken de tweestrijd heel goed. Wanneer ik jouw foto zie denk ik; prachtige foto en dat handje op je schouder 😍 Besef momentje, we mogen best eens wat liever voor onszelf zijn 🫂

4 maanden geleden

Reactie op monique96x

Ik ben ergens zo enorm blij met deze foto❤️ Aan de andere kant vind ik he ...
Ik zie vooral een mama met een klein meisje wat aan het genieten is van het kijken naar de visjes 😊🥰

4 maanden geleden

Voor de 1e keer een hele dag bij zijn oom en tante, kreeg deze foto. Zo leuk🥰

4 maanden geleden

Blij met haar nieuwe winterjas

3 maanden geleden

Lekker genieten op vakantie

3 maanden geleden

🥰

3 maanden geleden

Pietje

3 maanden geleden

Vandaag 9 maanden oud 😍

3 maanden geleden

9 maandjes vandaag ♡

3 maanden geleden

Niet de mooiste foto🤣 want ze kijkt nog echt van “huh wat doe je, waar zit ik” maar vandaag een fietsstoeltje gekocht, gemonteerd en mevrouw van de opvang gehaald met de fiets en voor t eerst voorop 😍

3 maanden geleden

Gekke bekken trekken tijdens het avond eten 🤪 mn gekke meisje haha 🥰

3 maanden geleden

Mijn vrolijke vriend ❤️

3 maanden geleden

♡ 10 maanden.

3 maanden geleden

10 maanden alweer 💕

3 maanden geleden

Zo knap, in 6 weken van níets kunnen naar minuten lang zelfstandig aan een draaiend wiel staan.

3 maanden geleden

Mijn meisje 😍

3 maanden geleden

10 maanden 🫶