Goedemorgen,
Zijn er hier toevallig dames die ervaring hebben met fysiotherapie tijdens de zwangerschap en dan voornamelijk de behandeling Dry Needling? 🤭
Hi, jaa toevallig ben ik daar op dit moment mee bezig. Mijn behandelaar gaf aan dat het geen risico betreft afhankelijk van waar je dit laat doen. Bij mij is t op nek schouder regio en dat zou geen risico’s hebben. Ik zou even overleggen met je behandelaar.
Hi, jaa toevallig ben ik daar op dit moment mee bezig. Mijn behandelaar gaf ...
Bedankt voor je reactie! Bij mij zit het inderdaad niet op dezelfde plek, het gaat voornamelijk om mijn bekken.. ik hoor verschillende reacties etc dus vind het erg lastig 🤭
Ahh oke, ik had dat ook 1x laten doen trouwens omdat ik daar ook last van had. Maar merkte eerlijk gezegd niet heel veel van. Naarmate mijn zwangerschap vorderde ging de pijn ook weg, hopelijk zal het ook bij jou weggaan!
Ik heb deze behandeling een paar keer gehad tijdens de zwangerschap ivm zwangerschapischias en omdat ik last van mijn bekken had en ben zeker tevreden er over ! Naast de behandeling heb ik ook oefeningen mee gekregen en als ik die netjes bij houdt is de pijn in mijn geval heel goed te doen
Bij mijn vorige zwangerschap veel last van bekkenklachten en de fysio heeft toen vooral "gemasseerd". Toen de hele zwangerschap last gehad. Nu een andere fysio die dry needling heeft gedaan en ben nu klachtenvrij. Ik raad het aan!