15 Reacties

2 jaar geleden

Hi, jaa toevallig ben ik daar op dit moment mee bezig. Mijn behandelaar gaf aan dat het geen risico betreft afhankelijk van waar je dit laat doen. Bij mij is t op nek schouder regio en dat zou geen risico’s hebben. Ik zou even overleggen met je behandelaar.

2 jaar geleden

Reactie op ezzz1234

Hi, jaa toevallig ben ik daar op dit moment mee bezig. Mijn behandelaar gaf ...
Bedankt voor je reactie! Bij mij zit het inderdaad niet op dezelfde plek, het gaat voornamelijk om mijn bekken.. ik hoor verschillende reacties etc dus vind het erg lastig 🤭

2 jaar geleden

Ik krijg deze behandeling toevallig 18 september bij de fysio. Ik heb een overbelaste bilspier ook wel het piriformis syndroom genoemd 😅

2 jaar geleden

Ahh oke, ik had dat ook 1x laten doen trouwens omdat ik daar ook last van had. Maar merkte eerlijk gezegd niet heel veel van. Naarmate mijn zwangerschap vorderde ging de pijn ook weg, hopelijk zal het ook bij jou weggaan!

2 jaar geleden

Reactie op Kristel2312

Ik krijg deze behandeling toevallig 18 september bij de fysio. Ik heb een o ...
Bedankt voor je reactie! Dat klinkt ook niet bepaald fijn..

2 jaar geleden

Reactie op ezzz1234

Ahh oke, ik had dat ook 1x laten doen trouwens omdat ik daar ook last van h ...
Ik zit nu op 26 weken en 2 dagen, moet wel zeggen dat het de ene dag minder erg is dan de andere dag.. alleen het blijft zeer doen

2 jaar geleden

Ik heb deze behandeling een paar keer gehad tijdens de zwangerschap ivm zwangerschapischias en omdat ik last van mijn bekken had en ben zeker tevreden er over ! Naast de behandeling heb ik ook oefeningen mee gekregen en als ik die netjes bij houdt is de pijn in mijn geval heel goed te doen

2 jaar geleden

Bij mijn vorige zwangerschap veel last van bekkenklachten en de fysio heeft toen vooral "gemasseerd". Toen de hele zwangerschap last gehad. Nu een andere fysio die dry needling heeft gedaan en ben nu klachtenvrij. Ik raad het aan!

2 jaar geleden

Ik heb nu ook 2x dry needling gehad in m’n bil. Helpt tot nu toe goed. Kreeg het er met massage/rekken/oefeningen niet uit.

2 jaar geleden

Reactie op Nienke2000

Ik heb deze behandeling een paar keer gehad tijdens de zwangerschap ivm zwa ...
Bedankt voor je reactie! Werd er ook iets gezegd over niet eerder dan voor 26 weken?

2 jaar geleden

Reactie op r00s89

Bij mijn vorige zwangerschap veel last van bekkenklachten en de fysio heeft ...
Bedankt voor je reactie! Doet het ook pijn? Of? 😂🤭

2 jaar geleden

Reactie op Sharonxo

Bedankt voor je reactie! Werd er ook iets gezegd over niet eerder dan voor ...
Ik ben nu 24 weken zwanger en ben behandeld al vanaf 22 weken.

2 jaar geleden

Reactie op Sharonxo

Bedankt voor je reactie! Werd er ook iets gezegd over niet eerder dan voor ...
Nee bij mij niet.. bij mijn eerste behandeling was ik zelf 18 weken zwanger

2 jaar geleden

Mijn fysio (bekkenfysio) doet het niet. Ze geeft aan dat er afvalstoffen bij vrijkomen en er is nog niet onderzocht of dit schadelijk zou kunnen zijn.

2 jaar geleden

Vrijdag bij de bekkenfysio gehad en het heeft echt geholpen! Neem aan dat ze het niet had gedaan als het niet veilig voor het kindje is