12 Reacties

vorig jaar

Wij doen een leuke afbeelding met eronder NAAM 12.12.2023

vorig jaar

Wij hebben een raamsticker met Welkom Lieve en dan eronder de naam met het plaatje wat ook op zijn geboortekaartje staat

vorig jaar

Wij bestellen het bord ook pas als we de geboortekaartjes bestellen. Komt van hetzelfde bedrijf en achja dan is het bord er pas na een week. Vind ik zelf niet zo'n ramp. Misschien ook wel rustig dat niet iedereen meteen aan de deur staat🫣 op het geboortekaartje staat namelijk ook dat ze eerst contact op moeten nemen.

vorig jaar

Ik heb een geboorte vlag besteld. Die ik heb ontworpen na uiterlijk van ons geboorte kaartje (die ik ook zelf heb ontworpen). Hierop staat in kleine letters welkom lieve en dan daaronder groter zijn naam. Zonder datum in dit geval. Helemaal met de aankomende kerst periode denk ik dat de post wel wat vertraging oplopen, dus wilde ik het alvast binnen hebben.

vorig jaar

Reactie op Twinkelstar

Ik heb een geboorte vlag besteld. Die ik heb ontworpen na uiterlijk van ons ...
Ja precies, dat was ook onze gedachte ivm kerst..

vorig jaar

Wij hebben er alvast eentje besteld met alleen de naam. Precies om de reden die je noemt, ik vind het jammer als ik er lang op moet wachten. Ik verwacht namelijk niet dat onze familie of vrienden iets in onze tuin neerzet, dus vind het wel leuk om dat zelf te doen.

vorig jaar

Wij hebben een vlag besteld :) in dezelfde kleurcodes etc als het geboorte kaartje gaat zijn. De tekst op de vlag is: Hoera! (Naam). We kunnen hem dan elk jaar buiten hangen op zijn verjaardag, vonden we leuker dan eenmalig een vlag drukken

vorig jaar

Wij hebben de sticker gewoon eerder al besteld, met naam maar inderdaad zonder datum en alleen met "welkom lieve ....." Bij onze eerste ook gedaan en beviel ons prima. Wij hebben de sticker ook pas na 4 dagen thuis ofzo opgehangen, kwamen er eerder ook niet aan toe.

vorig jaar

Wij hebben bord in zelfde stijl als geboortekaartje. Zelfde kleur, zelfde afbeelding en dan alleen de naam er op.

vorig jaar

Wij hebben ouderwets zelf een gemaakt. Het vosje heeft mijn vader gemaakt. Het roodborstje heeft mijn man gezaagd en ik geschilderd 🐦🦊🩷

vorig jaar

Wij hebbben hem ook al binnen en er staat bij ons Welkom kleine “naam”

vorig jaar

Wij hebben de sticker gewoon eerder al besteld, met naam maar inderdaad zon ...
Misschien heel stom maar is zo’n sticker makkelijk te plakken en later ook weer goed te verwijderen? Wij hebben nu een raambord en die vind ik prima, maar voor een ander raam wil ik misschien nog wel een sticker.