12 Reacties

vorig jaar
Wij bestellen het bord ook pas als we de geboortekaartjes bestellen. Komt van hetzelfde bedrijf en achja dan is het bord er pas na een week. Vind ik zelf niet zo'n ramp. Misschien ook wel rustig dat niet iedereen meteen aan de deur staat🫣 op het geboortekaartje staat namelijk ook dat ze eerst contact op moeten nemen.

vorig jaar
Ik heb een geboorte vlag besteld. Die ik heb ontworpen na uiterlijk van ons geboorte kaartje (die ik ook zelf heb ontworpen). Hierop staat in kleine letters welkom lieve en dan daaronder groter zijn naam.
Zonder datum in dit geval. Helemaal met de aankomende kerst periode denk ik dat de post wel wat vertraging oplopen, dus wilde ik het alvast binnen hebben.

vorig jaar
Reactie op Twinkelstar
Ik heb een geboorte vlag besteld. Die ik heb ontworpen na uiterlijk van ons ...
Ja precies, dat was ook onze gedachte ivm kerst..

vorig jaar
Wij hebben de sticker gewoon eerder al besteld, met naam maar inderdaad zonder datum en alleen met "welkom lieve ....."
Bij onze eerste ook gedaan en beviel ons prima. Wij hebben de sticker ook pas na 4 dagen thuis ofzo opgehangen, kwamen er eerder ook niet aan toe.

vorig jaar
Wij hebben de sticker gewoon eerder al besteld, met naam maar inderdaad zon ...
Misschien heel stom maar is zo’n sticker makkelijk te plakken en later ook weer goed te verwijderen?
Wij hebben nu een raambord en die vind ik prima, maar voor een ander raam wil ik misschien nog wel een sticker.