5 Reacties
2 jaar geleden
Weet niet of dit de juiste plek is om het te vragen, maar is het mogelijk dat oa bv en kv vragen wat meer gebundeld worden? Leesbaarheid van het forum.is de laatste tijd wat minder, althans in mijn beleving 😅
2 jaar geleden
Hey ik vindt het forum vraag aan moderators / feedback niet terug en ik had eigenlijk wel een vraag.
Ik gebruik al vanaf het begin de dagboek momenten maar ik zie nergens iets waar het mogelijk is deze dan te kunnen afdrukken.
Ik had dit wel graag gedaan om dan een appart albumpje samen te stellen met alles van de zwangerschap, mijlpalen enzo voor mijn zoontje want alles opnieuw overnemen met de tekstjes die ik erbij zette enzo is echt wel veel werk en ik ben bang mocht ik ooit de app kwijtraken enzo ik alles kwijt ben en dit dan niet meer kan laten zien aan mijn zoontje of erger ik krijg een ongeluk en ik ben er niet meer kan ik dit ook niet geven aan mijn zoontje is mischien ver gezocht maar na nu al een paar keer iets tegen te hebben gekomen gaat een mens daar wel oprecht over na gaan denken.
Mocht misschien leuk zijn als dit mogelijk zou kunnen gemaakt worden want ik vindt dit oprecht leuk om bij te houden heb ik zelf niet gehad en wil dit wel voor mijn regenboogje.