46 Reacties

3 jaar geleden

Jeetje zegt wat k*t krijg nu ook stress heb net goede NIPT uitslag en 27 13 weken echo. Heeel veel sterkte! Ik leef met jullie mee 😔

3 jaar geleden

Heel veel sterkte 🩵

3 jaar geleden

O nee, wat onwerkelijk! Ik ben (vooralsnog) geen lotgenoot maar wilde je wel laten weten dat ik.met je mee leef. Veel sterkte toegewenst ❤️

3 jaar geleden

Ach heel veel sterkte. Ik zit er nu niet middenin, maar 2 jaar geleden hadden we bij 6 weken een goede echo en bij 8 weken bleek dat het hartje vlak na de eerste echo gestopt was. Is een enorme klap. Neem echt de tijd om dit te verwerken. Het is naar dat je net je blijdschap heb gedeeld, en nu dit. Maar ik vond het prettig dat mensen op de hoogte waren. Het was makkelijker om er over te praten, en mensen snappen het wanneer je even niet je vrolijke zelf bent. Praten heeft mij veel geholpen bij de verwerking destijds. Ik wens jullie heel veel sterkte. Volg je gevoel, niks is fout!

3 jaar geleden

Ik heb dit helaas tijdens mijn vorige zwangerschap met 10 weken gehad na twee goede echo’s. Het is echt ontzettend klote en het opwekken ervan is helemaal ruk. Neem de tijd om het te verwerken en wees lief voor jezelf. Veel sterkte💖

3 jaar geleden

Mijn hart breekt hiervan… heel heel veel sterkte toegewenst.

3 jaar geleden

Ik heb het helaas meegemaakt met 10 weken in december 2022. Ik heb toen direct voor een curretage gekozen zodat ik het mentaal en fysiek kon beginnen verwerken. Bij mij was namelijk de kans groot dat na de pillen het vruchtje er nog zou zitten en dan moest ik alsnog een curretage ondergaan, maar ik kreeg wel de keuze. Heel veel sterkte in deze moeilijke periode en doe vooral alles waar je jezelf goed bij voelt!

3 jaar geleden

Heel veel sterkte gewenst!!

3 jaar geleden

Wat ontzettend verdrietig voor jullie 😥 heel erg veel sterkte gewenst de komende tijd ❤️

3 jaar geleden

Och wat vreselijk zeg! Heel veel sterkte!

3 jaar geleden

Zoveel knuffels sturen we je kant op ❤️ wat vreselijk nieuws. Wij hebben een jaar geleden hetzelfde gehad met 12 weken. Dat was zo ontzettend moeilijk. Je mag altijd een berichtje sturen als je er behoefte aan hebt

3 jaar geleden

Heel veel sterkte ❤️

3 jaar geleden

Verschrikkelijk, zo veel sterkte gewenst! ❤️‍🩹

3 jaar geleden

Heel veel sterkte. Zo verdrietig.

3 jaar geleden

Dikke knuffel 😘

3 jaar geleden

Verschrikkelijk! Hele dikke knuffel ❤️ Mag ik vragen wanneer het hartje is gestopt? Ik heb vorig jaar een miskraam mee gemaakt , toen was het hartje met 8,5 week gestopt maar kwamen we pas met 11 weken achter. Ik heb medicatie gebruikt , vanwege het icsi traject wouden ze geen curattage doen vanwege kans op complicaties. Achteraf heel blij om. Met medicatie kan je zelf in plannen wanneer het gebeurd. Ondanks het een hele verdrietige situatie is kijk ik er ‘fijn’ op terug, En had ik het niet anders willen doen. Moet zeggen dat ik ook een onwijs goeie steun aan me man heb gehad. Vruchtje opgevangen met een zeef in het toilet en begraven in de tuin. Neem je tijd meid, denk goed na laat je goed informeren wat je wilt. Zoiets kan je maar 1 keer doen.. Sterkte 😘

3 jaar geleden

Heel veel sterkte gewenst..😥❤️

3 jaar geleden

Heel veel sterkte!

3 jaar geleden

* en een tip wat bij mij heel erg heb geholpen.. als je voor de medicatie kiest.. zorg dat je spiegel gelijk blijft met asprines.. neem om de zoveel uur 2 asprines.. ( natuurlijk het aantal wat mag per dag en dat verdelen op de dag ) Zo blijft je spiegel gelijk en zo had ik geen erge buikkrampen 😘

3 jaar geleden

Wat vreselijk verdrietig en wat een schok. Zo'n groot verlies, ook al is het nog zo klein. Met 13 weken is het echt al een kindje. Ik lees curettage, maar goed om je te realiseren dat als het kindje er 'normaal' uit komt, je foto's kan maken met elkaar, en je waarschijnlijk ook wel kan zien of je een zijn of dochter gekregen hebt. Dan kan je het kindje beter een naam geven en de herinnering goed bewaren. Ik denk dat dat achteraf heel fijn gaat zijn om te hebben. Heel erg veel sterkte!