7 Reacties

3 jaar geleden

Geen idee, ik krijg dan vast ook een jongetje 馃ぃ nog steeds geen groei helaas

3 jaar geleden

Bij de zwangerschap van m'n zoontje groeiden m'n borsten als kool, 2 cupmaten erbij馃檲 Nu met 8 weken nog niets, alleen gevoelige tepels馃槄

3 jaar geleden

Reactie op 2021Baby1

Bij de zwangerschap van m'n zoontje groeiden m'n borsten als kool, 2 cupmat ...
Hier exact hetzelfde. Bij mijn zoontje had ik echt binnen no time hele grote borsten en nu vind ik het alleszins meevallen 馃槀

3 jaar geleden

Bij mijn eerste zwangerschap van mijn dochter had ik aardig wat meer borst gekregen. Mijn 2de en 3de zwangerschap gebeurde er weinig, allebei jongens. :)

3 jaar geleden

Bij mijn eerste zwangerschap groeide mijn borsten aardig hard en deden ze minder pijn (meisje). Nu doen mijn borsten heel erg veel pijn maar groeien ze niet per se groter. Maar ze zijn bij mij ook niet meer kleiner geworden na mijn bevalling 馃ぃ. Ik hoop ook niet dat ze nog veel groter groeien 馃槄

3 jaar geleden

Zwangerschap van me zoon waren me borsten niet zo pijnlijk en gevoelig als nu. Ze waren ook niet echt heel wat groter. Nu 11wk+1dag en vrijwel direct al een aantal weken nu behoorlijk gevoelig/pijnlijk.

3 jaar geleden

Ik had met beide vorige zwangerschappen een jongetje en mijn borsten waren echt 2/3 maten gegroeid en pijnlijk! Zegt dus blijkbaar niks!