22 Reacties

vorig jaar

In Utrecht en Leeuwarden zie ik hem nog wel op voorraad als je de winkelvoorraad checkt. Als ik daar in de buurt had gewoond, had ik m wel willen kopen en versturen naar je. Wellicht dat iemand anders dit kan/wil doen? 😊

vorig jaar

Reactie op Sheila1994

In Utrecht en Leeuwarden zie ik hem nog wel op voorraad als je de winkelvoo ...
Ja ik heb gebeld, maar dat is helaas niet de echte voorraad!

vorig jaar

Bedankt voor je reactie in ieder geval :)

vorig jaar

Ik heb er een. Maar heb die ook juist aan het bedje geknoopt zitten als herkenningspunt. 🤔 Ik denk er even over of ik hem wil verkopen, ok? En anders, je dochter is wel nog jong genoeg om nog te switchen naar een andere knuffel. De favoriet in meervoud hebben en regelmatig wisselen, raad ik inderdaad wel echt aan! Voor mijn dochter hebben we 3 Hazeltjes, ideaal echt. Kan ze wassen, mee onder de douche, etc.. Ergens laten liggen is geen probleem.

vorig jaar

Reactie op Jurst

Ik heb er een. Maar heb die ook juist aan het bedje geknoopt zitten als her ...
Ah snap ik! Ik heb deze gekregen van mijn nichtje en die wilde ook graag dat dit haar vaste knuffel zou worden, vandaar dat ik het nog graag wil proberen!

vorig jaar

Reactie op ldj1988

Ah snap ik! Ik heb deze gekregen van mijn nichtje en die wilde ook graag d ...
Bedankt voor je reactie in ieder geval en dat je er over na wilt denken :)

vorig jaar

Reactie op liannex1998

Dit bericht is verwijderd
Helaas niet, dat is een fout van de website van prenetal. Ik heb ze gebeld.

vorig jaar

Reactie op ldj1988

Helaas niet, dat is een fout van de website van prenetal. Ik heb ze gebeld. ...
ja zag daarna onderstaande reacties haha. dus had mijn reactie al snel verwijderd. sorry ik heb hem niet.

vorig jaar

https://www.brkjfa.buzz/ProductDetail.aspx?iid=56821237&pr=32.88 Geen idee of het een betrouwbare site is, maar is dit hem niet?

vorig jaar

Dat is hem zeker! Ik ben inmiddels voorzien via dit forum, maar miss is er nog iemand anders op zoek? Zou dan wel even onderzoek doen naar de betrouwbare vd website idd 🙈

vorig jaar

Reactie op ldj1988

Dat is hem zeker! Ik ben inmiddels voorzien via dit forum, maar miss is er ...
Oh, ik wilde juist aangeven dat je dit van ons wel over mag nemen. Maar die heb je niet meer nodig? Die prijs op die site is ook heftig zeg🙈

vorig jaar

Reactie op ldj1988

Ja ik heb gebeld, maar dat is helaas niet de echte voorraad!
Niet de echte voorraad?! Lekker betrouwbaar dan😵‍💫. Zag in een ander topic dat anderen de knuffel voor je hebben, fijn! 😊

vorig jaar

Reactie op Sheila1994

Niet de echte voorraad?! Lekker betrouwbaar dan😵‍💫. Zag in een ander topi ...
Ja, superfijn! 😀

vorig jaar

Reactie op Jurst

Oh, ik wilde juist aangeven dat je dit van ons wel over mag nemen. Maar die ...
Maar inderdaad geen interesse meer? Zo ja man ik het met liefde in orde, zo nee hoef ik het topic niet meer in de gaten te houden. 😀

vorig jaar

Reactie op Jurst

Maar inderdaad geen interesse meer? Zo ja man ik het met liefde in orde, zo ...
Hi Jurst, superlief! Maar idd niet nodig. Hij is erg populair begreep ik, dus wellicht zijn er anderen andere geïnteresseerden?

vorig jaar

Ik heb er eentje waar we niks mee doen.. mag je overnemen

vorig jaar

Reactie op ldj1988

Hi Jurst, superlief! Maar idd niet nodig. Hij is erg populair begreep ik, d ...
Oh ik hoef er niet vanaf hoor! Maar als jij ermee omhoog gezeten had, zou ik hem opgestuurd hebben 🤗

vorig jaar

Ik ben zo blij dat ik dit lees, ik slaap al maanden met dat knuffeltje omdat ik die graag aan zijn speentje wou doen. Opzoek naar een andere dus 😅

11 maanden geleden

Reactie op smiegel

Ik heb er eentje waar we niks mee doen.. mag je overnemen
Hallo, ik zit op dit moment met hetzelfde probleem. Op zoek naar gansje :) Heb je hem toevallig nog?

11 maanden geleden

Ik heb er ook nog één (wel tweedehands gekregen maar ziet er prima uit), we gebruiken het niet