Hoi mede-ouders, voor onze dochter hebben we een vast knuffeldoekje en ik zou graag een reserve willen. Helaas wordt deze niet meer gemaakt door little dutch en is hij online overal uitverkocht. Ook op marktplaats en vinted krijg ik hem niet gevonden :-(.
Vandaar deze oproep, hebben jullie toevallig nog het knuffeldoekje van little dutch van de Gans? zie https://www.prenatal.nl/speelgoed-en-cadeau/zacht-speelgoed/knuffeldoekjes/little-dutch-knuffeldoekje-little-goose-135178.html voor een afbeelding
Let op: in de geschenkset zit een soort gelijke, maar deze is een slag kleiner. Degene die ik zoek is ongeveer 25 cm lang/breed.
Ik hoop dat er iemand mij en mijn dochter blij kan maken!
In Utrecht en Leeuwarden zie ik hem nog wel op voorraad als je de winkelvoorraad checkt. Als ik daar in de buurt had gewoond, had ik m wel willen kopen en versturen naar je. Wellicht dat iemand anders dit kan/wil doen? 😊
Ik heb er een. Maar heb die ook juist aan het bedje geknoopt zitten als herkenningspunt. 🤔
Ik denk er even over of ik hem wil verkopen, ok?
En anders, je dochter is wel nog jong genoeg om nog te switchen naar een andere knuffel. De favoriet in meervoud hebben en regelmatig wisselen, raad ik inderdaad wel echt aan! Voor mijn dochter hebben we 3 Hazeltjes, ideaal echt. Kan ze wassen, mee onder de douche, etc.. Ergens laten liggen is geen probleem.
Ik heb er een. Maar heb die ook juist aan het bedje geknoopt zitten als her ...
Ah snap ik!
Ik heb deze gekregen van mijn nichtje en die wilde ook graag dat dit haar vaste knuffel zou worden, vandaar dat ik het nog graag wil proberen!
Dat is hem zeker! Ik ben inmiddels voorzien via dit forum, maar miss is er nog iemand anders op zoek? Zou dan wel even onderzoek doen naar de betrouwbare vd website idd 🙈