Iemand die een goed buggy/merk aanraadt, of net een bepaalde buggy afraadt en waarom?:)
Ben een leek in buggy’s maar ik wil er eentje die jaren mee kan (evt voor nog een kindje), soepel rijdt en draait op alle soorten wegen, niet te ingewikkeld is qua opruimen of opbouwen om id auto te steken,..:)
Ben niet veeleisend hoor 🤭
Ik heb zelf een easywalker kinderwagen. Loopt fijn, maar wanneer je naar een nieuw iets gaat moet je even kijken hoe je dat in elkaar zit. Zodra je het weet is het makkelijk. Ik heb via marktplaats een buggy gekocht, omdat dat dat toch lichter is dan een kinderwagen ( wat erg belangrijk is nu ik zwanger ben ). Ik moet nog even wennen aan dat je dus aan de voorkant 2 wielen hebt en daardoor minder stuurbaar bent
Geen buggy! Baby rug moet horizontaal liggen. Dus in het begin een kinderwagenbak.
Daarna een zitje. Buggy kan. Ik vond de Zapp van quinny ideaal. Past namelijk ook in je fietstas!
Wij hebben de easywalker harvey 2, nog van ons zoontje. Ben er echt heel blij mee. Die gebruiken we nu nog als buggy en straks als de kleine er is weer als kinderwagen. Zoontje heeft het dan waarschijnlijk niet echt meer nodig.
Ik vind de Joolz heel fijn, maar een vriendin zweert weer bij bugaboo. Kortom, ga eens naar een grote winkel en kijk wat je zelf prettig vindt lopen.
Ik wilde graag een grote boodschappenmand, zo heb jij vast ook je eigen wensen/eisen.
Wij hebben sinds kort buggy van kinderkraft trig2 met beugel. Meegehad op vliegvakantie en gebruik deze nu liever dan mn 3_1 kinderwagen die ook als buggy te gebruiken is. Deze buggy is met 1 hand en 1 klik in te klappen en weegt bijna niks.
Heeft hier iemand de easywalker jackey 2 (XL)? Twijfel omdat ik lees over dat de kleine niet lekker rechtop zit erin. En babypark in de buurt heeft deze niet staan.
Heeft hier iemand de easywalker jackey 2 (XL)? Twijfel omdat ik lees over d ...
Volgens mij is het juist bij de 2 zo dat ze daar heel goed rechtop zitten! Op de negen maanden beurs vertelde ze dat dat juist het verschil was met de vorige jackey..