11 Reacties

4 dagen geleden

Hoi! Onze zoon van 1 jaar en 2 weken eet al een paar maanden eigenlijk alles met ons mee dus hij krijgt zeker ook zijn 'eigen' pannetje. En uiteraard luchten we alles goed. Gourmetten is een leuke manier om je kindje met allerlei nieuwe smaken kennis te laten maken 😊

4 dagen geleden

Reactie op Sabrinex

Hoi! Onze zoon van 1 jaar en 2 weken eet al een paar maanden eigenlijk alle ...
Haha schattig ik denk dat hij het best lekker vind! Zouden de gourmet mini vleesjes die je in de supermarkt koopt niet teveel zout bevatten? 😊

4 dagen geleden

Ja, hoor. Wij maken gewoon ook van alles voor de kleine op de gourmet. Ben benieuwd hoeveel wij zelf aan eten toekomen met 3 kinderen 🤣 gelukkig is de oudste 9, die gaat dit jaar denk ik voor het eerst ook echt dingen zelf doen

4 dagen geleden

Reactie op BodineLianne

Haha schattig ik denk dat hij het best lekker vind! Zouden de gourmet mini ...
Je kan natuurlijk ook van tevoren vlees voor hem klaarleggen waarbij je let op de hoeveelheid zout en kruiden 😊 Onze zoon is ook dol op stokbrood, komkommer en we maken een pannenkoekje in een pannetje dus het hoeft niet enkel vlees te zijn
Wij gaan tweede kerstdag ook gourmetten bij m’n schoonouders, mijn zoontje is dinsdag 1 geworden, ik ga denk ik ook kijken of hij daar van mee kan eten en mocht hij er toch niet genoeg van willen/kunnen eten dan neem ik wat anders te eten voor de zekerheid mee voor hem🤗

4 dagen geleden

Reactie op Sabrinex

Je kan natuurlijk ook van tevoren vlees voor hem klaarleggen waarbij je let ...
Wij maken ook omeletjes met een beetje groente erin. En ook stukjes vis (mocht je daarvan houden). Verder het meest zoute vlees maar even overslaan. En dan is het 1x, dus kijk even iets minder nauwkeurig. En hier is een melkallergie ineens een voordeel, het zout van kaas komt al niet binnen 😉

2 dagen geleden

Reactie op BodineLianne

Haha schattig ik denk dat hij het best lekker vind! Zouden de gourmet mini ...
De gemarineerde dingetjes zijn vaak wel zout vind ik. Maar ik zou persoonlijk de niet gemarineerde dingetjes wel geven en idd zoals anderen al zeggen afwisselen met een stokbroodje, komkommertje, eitje, pannekoekje. Wij doen ook vaak wat groenten erbij zoals courgette.

2 dagen geleden

Wij gaan 2e kerstdag gourmetten. M’n moeder heeft een gourmetstel met pannetjes, in die pannetjes kunnen we ook een omeletje maken, kipfilet is er wat ze wel mag, varkenshaas mag ze van mij ook gerust. Stokbroodjes, evt komkommer etc. Zolang het goed gaar is, niet te zout enzo mag ze van ons gerust vanalles proeven.

2 dagen geleden

Fijn! Bedankt voor de tips! We hebben wat stukjes vlees en vis voor hem gekruid zonder zout 😄 en groentes en eitjes gehaald. Wordt vast lekker smikkelen! Ik wens jullie allemaal fijne feestdagen geniet ervan! 🎄🎊

één dag geleden

Ja mijn kindje eet gewoon mee met gourmet ( 13 maanden )