15 Reacties

2 jaar geleden

Hmm interessant, ik volg even! Mijn zoontje is van borstvoeding naar kruidvat voeding gegaan en sindsdien ook groene poep. Als hij op de opvang is geweest is het vaak wat geler, daar krijgt hij nutrilon..

2 jaar geleden

Reactie op emmmmaaa94

Hmm interessant, ik volg even! Mijn zoontje is van borstvoeding naar kruidv ...
Ja bij nutrilon was het echt licht geel en nu groen

2 jaar geleden

Onze zoon krijgt kruidvat voeding en poept meestal ook groen.

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft ook groene poep, ze krijgt Etos voeding (volgens mij is dat dezelfde als AH maar dan in een andere verpakking). Is gewoon normaal hoor.

2 jaar geleden

Hier ook gehad. Ook mosterd geel geweest. Maar nu al maanden zelfde kleur(bruinig). Soms iets geler. Heb ook eens rond gevraagd en komt bij de meesten voor. Heel normaal. Je kunt ook altijd even chatten met de ggd jeugd chat.

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft ook groene poep, ze krijgt Etos voeding (volgens mij is ...
Ooh oké ja zag het nooit eerder bij nutrilon had ze nooit groene poep 😃

2 jaar geleden

Reactie op Exxxx

Hier ook gehad. Ook mosterd geel geweest. Maar nu al maanden zelfde kleur(b ...
Had ik inderdaad gedaan en was normaal 😊

2 jaar geleden

Hier ook groen, soms mosterd geel. Ik heb ooit een foto van het groene gemaakt en dan aan huisarts getoond. Volgens haar compleet normaal.

2 jaar geleden

Hadden wij ook met Etos voeding (komt uit dezelfde fabriek als AH geloof ik). Is normaal hoor. Maar omdat ze reflux hebben en het spugen toenam (en ENORM stonk 🤢) zijn we toch weer terug gegaan naar Kruidvat voeding.

2 jaar geleden

Reactie op Milagro

Hadden wij ook met Etos voeding (komt uit dezelfde fabriek als AH geloof ik ...
Aahh hier is de reflux gelukkig minder door deze voeding echt zo blij mee… totaal niet verwacht ook voor dat geld.

2 jaar geleden

Reactie op m.flse21

Aahh hier is de reflux gelukkig minder door deze voeding echt zo blij mee… ...
Superfijn! Grappig hoe het per baby verschilt hè? Wij moeten wel JBP toevoegen, anders komt een groot deel van de voeding weer terug helaas. En die centen zijn inderdaad mooi meegenomen. Nutrilon is echt belachelijk duur! Hier een tweeling, dus besparen gaat dubbelop en is ook dubbel zo welkom 🤭

2 jaar geleden

Reactie op Milagro

Superfijn! Grappig hoe het per baby verschilt hè? Wij moeten wel JBP toevoe ...
Ja hier komt nog wel wat terug maar bij nutrilon bleeef ik met doekjes aan de gang en wasjes draaien werdt er echt gek van! Ja ik dacht altijd dat nutrilon ook wel het beste was vanwege de prijs maar iedereen verklaarde ons voor gek 😛 betaalde 20 euro per week nu 9 euro per week dus scheelt echt wel

2 jaar geleden

Reactie op m.flse21

Ja hier komt nog wel wat terug maar bij nutrilon bleeef ik met doekjes aan ...
Dat zijn weer wat leuke outfitjes extra 😜

2 jaar geleden

Groene poep met de AH Bio, hier ook! Heb je idee dat ze meer spuugt met deze voeding? Heb nooit anders gebruikt bij haar.

2 jaar geleden

Groene poep met de AH Bio, hier ook! Heb je idee dat ze meer spuugt met dez ...
Nee bij deze spuugt ze minder gelukkig