Wij zijn van nutrilon naar Albert Heijn voeding bio gegaan en sinds dien poept m’n dochter veel meer en heeft ze groene ontlasting is dit normaal bij deze voeding? 😊
Hmm interessant, ik volg even! Mijn zoontje is van borstvoeding naar kruidvat voeding gegaan en sindsdien ook groene poep. Als hij op de opvang is geweest is het vaak wat geler, daar krijgt hij nutrilon..
Mijn dochter heeft ook groene poep, ze krijgt Etos voeding (volgens mij is dat dezelfde als AH maar dan in een andere verpakking). Is gewoon normaal hoor.
Hier ook gehad. Ook mosterd geel geweest. Maar nu al maanden zelfde kleur(bruinig). Soms iets geler. Heb ook eens rond gevraagd en komt bij de meesten voor. Heel normaal. Je kunt ook altijd even chatten met de ggd jeugd chat.
Hadden wij ook met Etos voeding (komt uit dezelfde fabriek als AH geloof ik). Is normaal hoor. Maar omdat ze reflux hebben en het spugen toenam (en ENORM stonk 🤢) zijn we toch weer terug gegaan naar Kruidvat voeding.
Aahh hier is de reflux gelukkig minder door deze voeding echt zo blij mee… ...
Superfijn! Grappig hoe het per baby verschilt hè? Wij moeten wel JBP toevoegen, anders komt een groot deel van de voeding weer terug helaas.
En die centen zijn inderdaad mooi meegenomen. Nutrilon is echt belachelijk duur! Hier een tweeling, dus besparen gaat dubbelop en is ook dubbel zo welkom 🤭
Superfijn! Grappig hoe het per baby verschilt hè? Wij moeten wel JBP toevoe ...
Ja hier komt nog wel wat terug maar bij nutrilon bleeef ik met doekjes aan de gang en wasjes draaien werdt er echt gek van!
Ja ik dacht altijd dat nutrilon ook wel het beste was vanwege de prijs maar iedereen verklaarde ons voor gek 😛 betaalde 20 euro per week nu 9 euro per week dus scheelt echt wel