18 Reacties

8 dagen geleden

Anti slip speldjes heten ze. Ik bestel ze altijd bij haarstrikjesenmeer daar kan je ze ook zelf samen stellen 😉

8 dagen geleden

Ja! Dat zijn antislip haarspeldjes. Ik heb ze van Juuls haarspeldjes maar er zijn meerdere webshops die deze speldjes hebben :)

8 dagen geleden

Oh top!! Dank jullie wel🌸🩷

8 dagen geleden

Ik krijg die absoluut niet in de haartjes van onze meisjes. Hoe doe je dat in vredesnaam? Maak nu meestal staartjes.

8 dagen geleden

Reactie op Milagro

Ik krijg die absoluut niet in de haartjes van onze meisjes. Hoe doe je dat ...
Je weet dat je hem kan openklikken door hem te buigen? Ik schuif het er dan in en klik hem dicht.

8 dagen geleden

Reactie op Babytov

Je weet dat je hem kan openklikken door hem te buigen? Ik schuif het er dan ...
Hahahaha, nee, dat wist ik dus niet! Maar goed, inmiddels hebben ze dus allebei een aardige bos haar. Dan zullen deze speldjes wellicht niet meer voldoende zijn 😅

8 dagen geleden

Reactie op Milagro

Hahahaha, nee, dat wist ik dus niet! Maar goed, inmiddels hebben ze dus all ...
Hahaha ik snap het hoor! Had het in het begin ook niet door. En waauwww wat een prachtige haren😍😍😍

8 dagen geleden

Ik heb er nog wel een paar met bloemetjes die voor een klein prijsje weg mogen. Onze dochter heeft veel te veel haar hiervoor 🤣 als je interesse hebt stuur dan maar een priveberichtje dan stuur ik een foto

8 dagen geleden

Reactie op tnjaaa

Ik heb er nog wel een paar met bloemetjes die voor een klein prijsje weg mo ...
Dit is het nu, en als ze nat haar heeft is het nog 2x zo lang 😍

8 dagen geleden

Reactie op tnjaaa

Dit is het nu, en als ze nat haar heeft is het nog 2x zo lang 😍
Wow, dat is wel een hele bos zeg 😍

8 dagen geleden

Reactie op Milagro

Ja echt niet normaal hoe lang hahah

8 dagen geleden

Reactie op Milagro

Dit is nat 😅

8 dagen geleden

Sjonge 😍 Die had in de baarmoeder vast al lang haar 🤭. Hier waren ze niet kaal, maar na een paar maandjes kwam de vaart er in en nu beginnen zich krulletjes te vormen 🥰

8 dagen geleden

Ik heb ze van studio frommie

7 dagen geleden

Vivelahaarspeldjes op Instagram! Maakt ze zelf. Kan je zelf helemaal kijken wat je wil. Hier heeft ze echt nog weinig haar en ze blijven zo goed zitten🤣 zelfs op de opvang waren ze verbaast

7 dagen geleden

Reactie op Milagro

Sjonge 😍 Die had in de baarmoeder vast al lang haar 🤭. Hier waren ze niet ...
Ja een cm of 3 had ze bij de geboorte 🤣

7 dagen geleden

Reactie op tnjaaa

Ja een cm of 3 had ze bij de geboorte 🤣
Hier ook precies hetzelfde 🥰 ze lijken op elkaar… die van jou en mij 😅🤣 ook zo donker. Bij groeiecho van 34 weken had ze al allemaal haartjes op het hoofdje… Ze kon direct een haarband in… en hele lange tijd haarbanden gedaan. Nu al een tijdje een staartje anders zit er allemaal haar voor dr ogen.

6 dagen geleden

Op Instagram : bij_lott Je kan zelf kiezen welke speldjes je wil en helemaal niet duur!