Hallo!
Weet iemand waar je speldjes zoals deze kunt bestellen? Ik vind op internet eigenlijk alleen maar van die gewone haarspeldjes. Maar zoek echt met deze sluiting. Heb ze gekregen en er staat niks op waar ze vanaf komen..
Alvast bedankt!
Je weet dat je hem kan openklikken door hem te buigen? Ik schuif het er dan ...
Hahahaha, nee, dat wist ik dus niet! Maar goed, inmiddels hebben ze dus allebei een aardige bos haar. Dan zullen deze speldjes wellicht niet meer voldoende zijn 😅
Ik heb er nog wel een paar met bloemetjes die voor een klein prijsje weg mogen. Onze dochter heeft veel te veel haar hiervoor 🤣 als je interesse hebt stuur dan maar een priveberichtje dan stuur ik een foto
Sjonge 😍
Die had in de baarmoeder vast al lang haar 🤭. Hier waren ze niet kaal, maar na een paar maandjes kwam de vaart er in en nu beginnen zich krulletjes te vormen 🥰
Vivelahaarspeldjes op Instagram! Maakt ze zelf. Kan je zelf helemaal kijken wat je wil.
Hier heeft ze echt nog weinig haar en ze blijven zo goed zitten🤣 zelfs op de opvang waren ze verbaast
Hier ook precies hetzelfde 🥰 ze lijken op elkaar… die van jou en mij 😅🤣 ook zo donker.
Bij groeiecho van 34 weken had ze al allemaal haartjes op het hoofdje…
Ze kon direct een haarband in… en hele lange tijd haarbanden gedaan.
Nu al een tijdje een staartje anders zit er allemaal haar voor dr ogen.