5 Reacties

2 jaar geleden

Zoenen met muisjes erop, of leuke cakejes? Deze deden het bij ons erg goed

2 jaar geleden

Wij hebben a.s. zaterdag een kleine gender reveal gepland met de opa's en oma's, ooms en tantes. Wij hebben een familie die altijd eten verwacht. Dus ipv een tafel vol zoete hapjes hebben wij besloten een simpele Hema slagroomtaart met confetti aan te snijden en iets later op de middag een kippie-pan aan te zetten met een groene salade en wat stokbrood (+ smeersels).

2 jaar geleden

Wij hadden taartjes bij de hema besteld. Verder had ik soesjes, zoenen en stroopwafels gedipt in witte chocola en daarna in muisjes. Ook had ik chocola gehaald bij de bonbonzaak. We hadden wel een schaal met kaas en worst en ik had nog mini knakworstjes in bladerdeeg gemaakt.

2 jaar geleden

Taart!

2 jaar geleden

Wij hadden: - mini hamburgers - frituur snackjes - tortilla chips met zelfgemaakte avocado en tomaten salsa (uit een potje) - bugles chips met geitenkaas - vegan hummus dip met geroosterde kikker erwten, ui, peterselie - zelfgemaakte English sandwiches met zelfgemaakte eiersla, hummus komkommer en zelfgemaakte kipsalade. - vegan kippen nuggets (in de air fryer) - vegan burgers Als dessert: - brownies (zelfgemaakt) - taart in thema (besteld) - cupcakes in thema (ook besteld) Ik had geprobeerd om roze en blauwe cake pops te maken, maar die waren mislukt 🥲. Als drank hadden wij zelfgemaakte roze en blauwe ice tea 😊.