21 Reacties
3 jaar geleden
Ik weet het nie meer volgens mij ging het hartje van me zoontje sneller als die van me dochtertje maar bij mij is het allang geleden bijna 14 en 9 jaar en nu komt er weer een kleintje hihi
3 jaar geleden
Reactie op Poogie
Ik heb de beide al gelezen: ik heb al gelezen dat als het boven de 140 is, ...
Nee hoor. Meisje is nog steeds hoger.
3 jaar geleden
Reactie op Baby Girl Nov
Nee hoor. Meisje is nog steeds hoger.
“Volgens Amerikaanse wetenschappers hebben meisjes een lagere hartslag in je buik dan een jongen. Als je de hartslag van je baby kan voelen, kan je even meetellen... Boven 140 slagen per minuut zou je baby een jongen worden.”
https://www.babyboom.be/nl/article/zijn-je-zwangerschapsverschijnselen-afhankelijk-van-het-geslacht-van-je-baby#
Amerikaanse wetenschappers zijn het hier niet mee eens, dus zoals ik zei, een hoger hartslag is gelinkt aan zowel meisjes als jongens.
3 jaar geleden
Ik heb juist gehoord dat de hartslag van een jongetje vaak hoger is.
Hier hartslag van 158 en wordt ook een jongetje 💙
3 jaar geleden
Trouwens, had wel
Gelezen ooit dat het wel uitmaakt wanneer je hartslag meet. Dat het eerder/later stadium nirt meer uitmaakt
3 jaar geleden
Bij de bevalling kreeg ik ook CTG, dan zie je de hartslag. Die daalde en steeg echt enorm (en dat was alleen maar goed)
3 jaar geleden
Klopt niet bij ons hartslagje is al altijd tussen de 160 a 161 geweest en is wel degelijk een jongetje nipt test heeft dit nog eens bevestigt wij wisten het wel al via het icsi traject maar gyne deed ons met de 12 weken +2 twijfelen want hij zag nog niets tussen de beentjes en de schedel was ook mooi glad w1t dus wijst op een meisje maar is dus echt wel een jongetje. Gyne zei zelf ook hartslag zegt niets over het geslacht das al lang achterhaald.