11 Reacties

één maand geleden

Klinkt als tandjes! Ons zoontje heeft zijn ondertandjes door en boven begint nu en hij eet sinds een paar dagen bijna niks .. Enkel drinken en ook veel mopperen , hij wil heel veel aandacht en vermaak.. Best lastig soms met 2 als mijn vriend aan het werk is🙈 maar ik probeer maar steeds weer wat anders, draagzak, spelen samen, boekje, zelf spelen, naar buiten, etc Ook geven wij dentinox wat ietsje helpt soms.. en zetpil kun je nog proberen als het echt niet gaat

één maand geleden

Tandjes of een ontwikkelingssprong. Wij hebben net 3 zware dagen achter de rug omdat hij leert zitten en optrekken tegelijk (en hij kan pas een week kruipen en is daar ook nog niet aan gewend). Vandaag is hij weer vrolijker. Dus het kan zijn dat je baby iets nieuws aan het leren is!

één maand geleden

Reactie op Mama Van 2 Prinsjes

Klinkt als tandjes! Ons zoontje heeft zijn ondertandjes door en boven begin ...
Ik denk bij ons zoontje misschien toch tandjes dan inderdaad. Als ik je verhaal zo lees.

één maand geleden

Jaa het lijkt wel alles te gelijk te zijn. In een sprong zou hij nog niet moeten zitten volgens de oei ik groei app (zegt natuurlijk niet alles). Hij leert nu ineens van kruiphouding te zitten en soms lukt dat wel maar vaak ook niet. Wellicht is hij hierover gefrustreerd ook.

één maand geleden

Hier eenzelfde baby. Meestal de aller vrolijkste, niks is goed op dit moment. De hele dag zeuren en niet willen eten van de hapjes. Denk ook tandjes, al is het excessief ergens op kauwen juist gestopt.

één maand geleden

Mijn zoontje is nu 7.5 maand en toen hij 6 mnd was hebben wij ook een week lang een humeurige huil baby gehad. Eten/drinken ging moeizamer en minder, onrustig slapen, meerdere keren in de nacht eruit voor speen terug te geven. Na die week had hij opeens 2 tandjes onderin door. Nu 2 weken geleden weer een aantal dagen humeurig en onrustig slapen en huilerig, nu zijn er boven ook 2 tandjes door. Ik denk dus tandjes

één maand geleden

Ja! Ik denk tandjes. Bij ons was dat echt een hel, helaas. Meneertje was echt zeker een week helemaal niet te pas. Ik weet nog dat ik toen dacht: oke we gaan wel even wandelen. Eindstand: ik had hem in mijn armen en moest ook nog de kinderwagen duwen. Hij krijste echt àlles bij elkaar. Moet ook zeggen dat mijn zoontje nu sommige dagen ook echt niet te genieten is. Veel huilen, boos zijn. Heeft bij ons voornamelijk te maken met dat hij zich wil optrekken, maar dat lukt vaak nog niet zo goed. Hij wil ook kruipen, zitten en het liefst alles tegelijk hebben we het idee. Jou zoontje is ook al best ver qua ontwikkeling toch? Misschien frustreert het hem ook wel dat hij meer wil dan dat hij kan?

één maand geleden

Reactie op Juulie

Ja! Ik denk tandjes. Bij ons was dat echt een hel, helaas. Meneertje was ec ...
Ja ons zoontje gaat ook heel hard inderdaad. Hij heeft afgelopen dagen ontdekt dat hij vanuit kruiphouding kan gaan zitten en hij tijgert als een raket door de woonkamer. Hij probeert nu steeds te kruipen maar dat lukt niet helemaal nog. We hebben gisteren een zetpil gegeven en toen werd zijn humeur wel iets beter. We denken dus toch een combi van ontwikkeling en tandjes 😅. Hopelijk is het snel weer rustiger

één maand geleden

Reactie op H0bbezak

Ja ons zoontje gaat ook heel hard inderdaad. Hij heeft afgelopen dagen ontd ...
Denk dat dat het is en dan hoort dit er ook bij vrees ik 😬

één maand geleden

Heel veel knuffels geven 💖🙏🏻🔥🤗💟😘 dat helpt 🥰

één maand geleden

Inderdaad tandjes misschien. Hier ook een drama geweest. Ons zoontje sliep eerst altijd van 19.00-7.00 met 1 voeding om half 5, maar toen de tandjes doorkwamen was het elke keer wakker worden ‘s nachts, overdag niet meer zelf in slaap kunnen komen en daarbij ook veel huilen. De tandjes hadden er ook 2 weken tussen zitten voordat ze allebei helemaal door waren dus even een paar dagen rust en daarna gelijk weer feest 🙈. Heeft dus in totaal zo’n 3-4 weken gerommeld. Sinds een paar dagen gaat het slapen weer super en is zijn humeur ook weer beter. Oh en inderdaad qua ontwikkeling gaat het ook heel hard nu, dus dat zal ook zeker een rol hebben gespeeld. Ook bij jouw zoontje denk ik. Gewoon maar heel veel liefde geven, knuffelen, desnoods bij jullie in bed nemen als je dat zelf ook fijn vindt (daar sliep hij bij ons een stuk beter door) en je beseffen dat het ook weer overgaat gelukkig 😊.