9 Reacties

21 dagen geleden

Zoek naar leuke dingen die je kan doen met je baby erbij: - wandelen in de natuur - naar het strand - samen picknicken - uit lunchen/ uit eten Baby in de draagzak of de wagen en gewoon lekker gaan

21 dagen geleden

Hoe bedoel je dit nu precies? 馃挅馃檹馃徎馃敟馃

21 dagen geleden

Misschien kan je het langzaam proberen op te bouwen door te beginnen met een uurtje van ze weg te zijn? Ik doe ook regelmatig ontspannende dingen terwijl ze mee is. Wandelen in het bos of een terrasje met een vriendin gaat ook prima samen 鈽猴笍

21 dagen geleden

Wat lukt er niet goed? Voel je je schuldig? (Wat niet hoeft natuurlijk!) of kan je geen oppas vinden? Of?

20 dagen geleden

Naar de mensen die al gereageerd hebben: mag ik vragen hoe jullie dat doen? De kleine slaapt hier elk 1,5 a 2 uur, dus zie mezelf niet rustig op een terrasje zitten of uit eten eerlijk gezegd.. of vinnen die wakkertijd dan? Of bv naar het strand, hoe doe je dat qua slaapje dan? Oprecht benieuwd want ik zou wat meer willen doen en probeer haar soms ook wel ergens anders te laten slapen maar gaat niet altijd vanzelf of iig niet zonder huilen. En ze is zeker geen fan van de kinderwagen of maxi cosi (wakker)馃槄 als ik haar bij mij neem is ze wel heel rustig, lief en gezellig.

20 dagen geleden

Vanavond was er een feest waar ik opzich wel naartoe wilde maar onze dochter niet mee heen kon (muziek en in een tent voor 800 mensen) was gewoon in ons eigen dorp. Maar ook bijvoorbeeld een massage nemen om te ontspannen lukt me niet, kan dan niet genieten omdat ik dan met mijn gedachten bij onze dochter ben. Terwijl ik weet dat ze het goed heeft bij opa en oma.

20 dagen geleden

Reactie op LMW07

Naar de mensen die al gereageerd hebben: mag ik vragen hoe jullie dat doen? ...
Ik heb de mazzel met een kind wat makkelijk slaapt. Meestal neem ik haar mee in de draagzak, dan zit ze lekker geborgen tegen me aan en valt ze ook vanzelf wel in slaap als ze moe is. Als we gaan wandelen kan ze ook in de wagen, dan wiegt ze vanzelf wel in slaap

20 dagen geleden

Uit lunchen of een terrasje met je baby. Ik zie het mensen doen. Dit is mijn 2e baby en poeh. Niet te doen hoor. Boodschappen doen is al een ware stressklus deze keer. De eerste sliep nog wel in de wagen, maar was verder een huilbaby. Boodschappen is 750 meter lopen van huis. Half uurtje kan ik heen en terug zijn. Maar met de 2e nu sta ik echt bekend als de mama met de krijsbaby. Ik haal de kassa niet eens voordat hij echt ontploft. Ik ga voor mijn plezier de deur 眉berhaupt niet meer uit. Oppas gaat hier niet momenteel ivm flesweigeren. Als het echt alleen schuldgevoel is, dan zou ik starten met iets korts. Heb je al wel eens een massage gedaan? Of ben je bang dat je alleen aan je dochter zal denken.

20 dagen geleden

Reactie op LMW07

Naar de mensen die al gereageerd hebben: mag ik vragen hoe jullie dat doen? ...
Wij doen het tegenwoordig vaak zo: 贸f na zijn flesje om 9 uur op pad. Dan slaapt hij een korter dutje in de maxicosi of kinder wagen. Of we gaan meteen even weg na zijn eerste dutje in de ochtend. We zorgen in elk geval dat ons zoontje zijn middag dutje in bed kan doen want onze oudste slaapt ook nog