3 Reacties

vorige maand

Onze dochter heeft precies hetzelfde, ze snapt gewoon niet dat ze de beker omhoog moet houden als ze drinken wil krijgen uit die tuitjes, moet zeggen dat het ook deels laksheid is van haar want mama en papa helpen toch wel😅 maarrrr ik was op tiktok DE TIP tegen gekomen! Ik weet niet of je het al geprobeerd hebt, zoniet dan is het echt een paar keer het proberen waard! Wij hadden op haar rietjesbeker een beetje stroop op het rietje gedaan, waardoor zij natuurlijk die stroop wou hehben en ging zuigen aan het rietje, via deze weg heeft ze geleerd uit een rietjes beker te drinken! Dit is een voorbeeldje van tiktok: https://vm.tiktok.com/ZNdFsMEhA/

vorige maand

Mijn zoontje heeft leren drinken door een rietje met behulp van een filmpje op insta dat ik tegen kwam. Dan doe je een los rietje in een al gevulde beker water en druk je met een vinger de bovenkant van het rietje dicht zodat er geen lucht bij komt. Gewoon door je vinger op de opening te leggen zeg maar. En dan doe je het andere einde van het rietje (waar nu dus water in zit) in de mond van je kindje en haal je je vinger van de opening zodat het water uit het rietje haar mondje in loopt. Zo snapt ze dat een rietje bedoeld is om water uit te krijgen. Als je dat een paar keer herhaalt gaat ze er als het goed is aan zuigen. Zodra je ziet dat ze een zuigbeweging maakt wissel je het rietje snel om voor een rietjesbeker en zuigt ze daar het water uit. Bij ons werkte het, hopelijk voor jullie ook!😊👍🏼

vorige maand

Mijn zoontje drinkt grotendeels zelfstandig water uit een ópen beker. Geen idee of hij uit een rietjesbeker kan drinken, nooit geprobeerd. Heb altijd begrepen dat een open beker het beste is 😊 Waarom wil je dat ze uit een rietjesbeker drinkt als het nu met de open beker de goede kant op gaat?