20 Reacties

2 jaar geleden

Ik had bij mijn zoon een turquoise klamboe. Stond gewoon hartstikke leuk en stoer. Is toch ook alleen voor de baby tijd. Zodra ze eraan gaan zitten haal je het weg. Gewoon doen, staat echt leuk!

2 jaar geleden

Ja kan gewoon hoor staat hartstikke leuk vind ik zelf 🥰

2 jaar geleden

Ik snap je vriend ook niet echt, kan toch ook prima bij een jongentje? Leuk juist!

2 jaar geleden

Ik vind het leuk!! Denk er wel aan hem weg te halen zodra je kindje ernaar gaat / kan grijpen. Heb verhalen gehoord dat de kleine hem eraf trok en eronder bedolven lag. Gelukkig zagen de ouders dit op tijd… dit is de reden waarom ik het niet aanschaf, hoe leuk ik het ook vindt! Ook voor een jongetje :)

2 jaar geleden

Een hemeltje is voor boven een baby bedje, of er nou een jongetje of meisje in ligt maakt niks uit.

2 jaar geleden

Wij hebben een pastel roze hemnes als commode 🫠😅 en wit hemeltje.. rest is blauw/groen en ziet er super leuk en stoer uit als geheel. Snap dat niet iedereen roze doet maar zo'n klamboe moet toch kunnen? 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Anouk’95

Ik vind het leuk!! Denk er wel aan hem weg te halen zodra je kindje ernaar ...
Ja, ik weet het. Bij mijn dochtertje hebben we hem met 3 maanden weggehaald omdat zij erg beweeglijk was en ging grijpen. Wil dat zelfde hemeltje nu weer hergebruiken. Wellicht dat mijn vriend daarom de associatie heeft met een meisje.

2 jaar geleden

Wij hebben het ook voor een jongetje gehad, stond heel leuk! Vooral voor de sier want tegen de tijd dat hij in zijn eigen bed lag was het al niet meer verantwoord 😅

2 jaar geleden

Hier hebben wij het gewoon gehad voor een jongetje en in de kleur van de babykamer, ik begrijp ook niet waarom een hemeltje alleen voor meisjes zal zijn.🙈

2 jaar geleden

Wij hadden een donker grijs hemeltje bij een jongetje. Stond super leuk. Ik vond alleen wel een hemeltje niet zo handig. In het begin sliep de kleine bij ons op de kamer. Na een tijdje naar zijn eigen kamer en onder het hemeltje maar ook dan gaat ie na een tijdje er aan trekken en wordt het echt heel onveilig. Al met al een paar maanden gebruikt. Desalniettemin is het zeker niet alleen voor meisjes en staat het mooi 🤩

2 jaar geleden

Reactie op H0bbezak

Ja, ik weet het. Bij mijn dochtertje hebben we hem met 3 maanden weggehaald ...
Ik vind het leuk en zeg doen!! Is niet gerelateerd aan geslacht nee 😇

2 jaar geleden

Wij hadden het ook bij ons zoontje, hartstikke leuk! Let wel op dat je m goed vastmaakt. Die van ons werd geleverd met een plakbevestiging, maar op een gegeven moment liet ie dus los en lag ie over m'n zoontje heen. Dit keer gaan we voor iets stevigers.

2 jaar geleden

Reactie op 2021Baby1

Wij hadden het ook bij ons zoontje, hartstikke leuk! Let wel op dat je m go ...
Goede tip! Ik wil hem met een soort schroefhaakje in het plafond bevestigen. Dit hebben we bij mijn dochtertje ook gedaan. Ik geloof dat dat wel stevig genoeg is.

2 jaar geleden

Ik heb ook al een hemeltje met ruffelrandje gekocht. Maakt niet uit of het een jongen of meisje is 🤭

2 jaar geleden

Hadden bij mn eerste zoontje een hemeltje boven z'n bed en nu verwachten we weer een jongetje en ook hij krijgt een hemeltje. Vind het juist veel knusser en warmer ogen

2 jaar geleden

Pinterest zoeken op babykamer jongen en ik gok dat ie op 90% van de plaatjes staat :-)

2 jaar geleden

Ik doe een beige hemeltje bij mijn 💙, is toch leuk!

2 jaar geleden

Wij hebben een bruin hemeltje aangeschaft voor onze jongen!

2 jaar geleden

Wij ook sowieso een hemeltje voor onze zoon! Een baby jongen hoeft niet meteen stoer te zijn😜

2 jaar geleden

Wij hadden het niet voor onze dochter. Ga het wel doen nu voor mijn zoon. Dochter sliep helemaal niet in ledikant in het begin. Hoop dat een hemeltje meer geborgenheid biedt. Daar is het ook voor hoor vroeger was er altijd een hemeltje boven wiegjes enzo, het is gewoon ook fijn voor een kindje.