14 Reacties
2 jaar geleden
Misschien ligt het aan kledingstuk zelf. Voor mijn gevoel valt h&m en c&a hetzelfde, op maat. Het rekt niet mee, terwijl HEMA dat wel doet.
2 jaar geleden
C&A vind ik inderdaad erg klein vallen. H&M op maat maar wel een beetje breed voor mijn gevoel.
Zeeman rompers vind ik persoonlijk een beetje aan de korte kant. Kleding dan weer niet.
Rompers van de hema vind ik heel fijn, rekt goed mee. Maar de broekjes vind ik dan wel weer smal vallen.
2 jaar geleden
Groot fan van H&M, c&a en Zara voor mijn dochters (hele portemonnee hangt in die kasten 🤣)
H&m is m’n favoriet en heeft ons nooit in de steek gelaten haha. Valt eigenlijk altijd keurig op maat, het enige dat in 20 maanden tijd anders is uitgevallen zijn zomer jumpsuits. Die vallen echt groot.
C&A heeft hele leuke items maar valt hier altijd klein, met name de wollige items.
Zara valt ook klein, ik bestel daar altijd een maatje groter. Soms valt het dan op maat en soms nog ietsje op de groei (blouses bijv)
2 jaar geleden
c&a valt klein! We hadden maat 62 besteld voor z'n doopoutfit. Alle maat 56 begint nu redelijk strak te zitten, maat 62 van alle andere merken is nog ruim. c&a daarentegen: zat al vrij strak 🫠. Gelukkig heeft ie het vandaag aan gehad, daarna onder gepoept (lang leve blowouts) en gespuugd dus mocht gelijk de was weer in😂. Hij is 7.5 week en weegt +/- 6kg