14 Reacties

2 jaar geleden

ik vind dat c&a klein valt en h&m eigenlijk normaal. koop vaak bij h&m heel content mee. ☺️

2 jaar geleden

c&a valt klein. Wij konden bij onze dochter (nu 8 weken) al snel de pakjes maat 56 niet meer aan. Hema valt groter uit en h&m valt nornaal.

2 jaar geleden

C&a valt inderdaad een beetje kleiner en h&m normaal. Prima kwaliteit.

2 jaar geleden

c&a altijd maar groter kopen, zelf op latere leeftijd. Dochter maat 98, bij c&a is dat al 104

2 jaar geleden

C&a valt vaak een halve tot hele maat kleiner. Mijn zoon was 44cm bij geboorte en kon na een week maat 50 c&a aan. Nu is hij 51cm en maat 50 c&a is echt flink te klein. H&M ken ik enkel kwa rompertjes en die vallen volgens mij wel aardig

2 jaar geleden

Misschien ligt het aan kledingstuk zelf. Voor mijn gevoel valt h&m en c&a hetzelfde, op maat. Het rekt niet mee, terwijl HEMA dat wel doet.

2 jaar geleden

c&a valt klein. waar hij 62 niet meer past past hij van zeeman en Hema nog in 50/56

2 jaar geleden

C&A vind ik inderdaad erg klein vallen. H&M op maat maar wel een beetje breed voor mijn gevoel. Zeeman rompers vind ik persoonlijk een beetje aan de korte kant. Kleding dan weer niet. Rompers van de hema vind ik heel fijn, rekt goed mee. Maar de broekjes vind ik dan wel weer smal vallen.

2 jaar geleden

Groot fan van H&M, c&a en Zara voor mijn dochters (hele portemonnee hangt in die kasten 🤣) H&m is m’n favoriet en heeft ons nooit in de steek gelaten haha. Valt eigenlijk altijd keurig op maat, het enige dat in 20 maanden tijd anders is uitgevallen zijn zomer jumpsuits. Die vallen echt groot. C&A heeft hele leuke items maar valt hier altijd klein, met name de wollige items. Zara valt ook klein, ik bestel daar altijd een maatje groter. Soms valt het dan op maat en soms nog ietsje op de groei (blouses bijv)

2 jaar geleden

Reactie op hilde32

Groot fan van H&M, c&a en Zara voor mijn dochters (hele portemonnee ...
Thanks! 😊

2 jaar geleden

C&A vind ik inderdaad erg klein vallen. H&M op maat maar wel een be ...
Thanks😊

2 jaar geleden

c&a valt klein! We hadden maat 62 besteld voor z'n doopoutfit. Alle maat 56 begint nu redelijk strak te zitten, maat 62 van alle andere merken is nog ruim. c&a daarentegen: zat al vrij strak 🫠. Gelukkig heeft ie het vandaag aan gehad, daarna onder gepoept (lang leve blowouts) en gespuugd dus mocht gelijk de was weer in😂. Hij is 7.5 week en weegt +/- 6kg

2 jaar geleden

Reactie op Tirza99

c&a valt klein! We hadden maat 62 besteld voor z'n doopoutfit. Alle maa ...
Ik heb ook dat kleding probleem mijn zoontje is bijna 3 maanden en 56 zit strak en maat 62 nog te wijt.. pff

2 jaar geleden

C&a valt echt heel klein! H&m juist groot!