28 Reacties

Mijn zoon is vandaag precies 3 weken, in de nacht zo’n 2,5/ 3 uur max. en overdag 3 / 3,5 / 4 uur

2 jaar geleden

Onze kleine is nu 2.5 week oud. Overdag 3 uurtjes vaak. Soms iets meer/minder. En vannacht heeft die om 3 uur een fles gehad en moest hem om 09.30 wakker maken 😅 maar dat is echt een uitzondering. In de nacht is het vaak 4 a 5 uurtjes wat die slaapt

2 jaar geleden

Varieert heel erg. Meestal kan hij 2-3 uur doorslapen, maar hij heeft momenten dat hij langer doorslaapt. Afgelopen nacht heeft hij zelfs 6 uur achtereen geslapen. Was wel voor het eerst

2 jaar geleden

Mijn zoontje slaapt meestal 2/3 uur achter elkaar

2 jaar geleden

Hier vandaag 1 week oud en eigenlijk komt meneer om de 4 uur soms wel iets eerder wakker maar over algemeen om de 4 uur

2 jaar geleden

1 maand oud; snachts langste 4 uur en overdag slaapt hij alleen op mijn borst.. als ik op de bank ligt slaapt hij zo 2 uurtjes aan een stuk maar in de box slaapt hij niet

2 jaar geleden

Er zit altijd 4 uur tussen de voedingen dus hij slaapt Max 2.5 uur door en komt dus vaak een uur voor zijn volgende voeding al een beetje miepen 😅

2 jaar geleden

Onze dochter van 4 weken oud slaapt tussen de 4-6 uur achter elkaar snachts

2 jaar geleden

Ons zoontje van 6 weken slaapt sinds een week door. Laatste flesje rond 23.30 en dan komt hij weer rond 07.00 :) overdag slaapt hij niet veel. Vaak maar hele korte slaapjes van een uurtje maximaal.

2 jaar geleden

Nu bijna 2 weken oud en overdag om de 3 a a.5 uur en in de nacht om de 4 a 4.5 uur tenzij ze soms honger heeft en eerder meld

2 jaar geleden

Onze dochter bijna 2 week oud slaapt over dag tussen de 3 en 4 uur achter elkaar. En in de nacht tussen de 5 en 6 uur achter elkaar.

2 jaar geleden

Onze dochter is 6 weken oud en 's nachts zit er 4 tot 5,5 uur tussen de voedingen.

2 jaar geleden

Ons zoontje is vijf weken oud. 's Nachts laat hij er meestal 1x 5 uur tussen zitten (helaas is dat meestal al vroeg op de avond, van 6/7 tot 11/12). De rest van de dag en nacht laat hij er meestal 3 uur tussen zitten.

2 jaar geleden

Mijn zoontje is 5 weken maar denk dat hij maar 2/3 uurtjes aan een stuk door slaapt.

2 jaar geleden

Hier sinds ongeveer 3 a 4 weekjes van 00:00 tot 6:00 🥳

2 jaar geleden

Reactie op EmmelienB

Ons zoontje is vijf weken oud. 's Nachts laat hij er meestal 1x 5 uur tusse ...
Dit hebben wij ook met ons zoontje van 2,5 week. Verder de nacht in wordt het steeds korter. Na dat ene langere blok, is hij er elke 2 uur en vanaf 5 uur ofzo is het helemaal niks meer.

2 jaar geleden

Reactie op Tibebo

Hier sinds ongeveer 3 a 4 weekjes van 00:00 tot 6:00 🥳
Wat heerlijk!! Hoe oud is je kindje?

2 jaar geleden

Mijn zoontje is morgen 5 weken. Snachts slaapt hij zo'n 3,5 uur aan 1 stuk. Overdag kan hij zo'n 2,5-3 uur aaneen slapen. Of als hij (te) lang wakker is geweest, slaapt hij nog langer. Vandaag sliep hij van 11-16 uur, met alleen even een half wakker moment tijdens zijn voeding van 13.00 uur. Zijn zus sliep nooit zo lang (die sliep vooral hazenslaapjes) dus dit is echt nieuw voor mij. Soms vraag ik me zelfs af of dit wel normaal is;-) is dit herkenbaar voor anderen?? Ik ben benieuwd!!

2 jaar geleden

Dochter is morgen 5 weken, slaapt in de nacht van 22:00 tot 06:00 dus 8 uur. Overdag nooit lang, veel korte slaapjes en veel wakker.

2 jaar geleden

Zoontje is 6 weken en gemiddeld 4 uur tussen de voedingen dus 3 uurtjes slaap? Al slaapt hij ook wel eens tijdens het voeden. In de nacht soms 5 uur er tussen.