5 Reacties

14 dagen geleden

Mijn baby heeft longontsteking gehad en een puffer gekregen voor de benauwdheid. Hielp hier heel goed!

14 dagen geleden

Reactie op Yt65

Mijn baby heeft longontsteking gehad en een puffer gekregen voor de benauwd ...
Oef, een longontsteking is niet mals! Hoe gaat het nu? En hoe vond jou kindje het om te moeten puffen? Ik zie er erg tegenop omdat ik bang ben dat hij heel erg tegen gaat stribbelen etc

12 dagen geleden

Reactie op Juulie

Oef, een longontsteking is niet mals! Hoe gaat het nu? En hoe vond jou kin ...
Het gaat nu gelukkig weer goed! De antibiotica sloeg snel goed aan, ze is nu weer helemaal de oude. Het puffen zelf vond ze niet erg, vaak wanneer ze begon te huilen waren de 10 sec al voorbij. Heb niet het idee dat ze het niet prettig vond ofzo. Snap dat je er tegenop ziet maar het geeft wel echt veel verlichting als het gebeurd is!

12 dagen geleden

Hier ook een puffer (ventolin)gehad . Onze zoon is te vroeg geboren. Geen longontsteking maar wel veel hoesten en lang verkouden geweest hij was wel heel benauwd van het hoesten en had ook een piepende ademhaling. Piepende ademhaling heeft hij nog heel lang gehad. Nu gelukkig niet continu af en toe nog als grote zus weer een verkoudheid mee heeft genomen van de peuterspeelzaal. Puffen vond hij niet heel leuk moest wel huilen maar zodra de 10 ademhaling voor bij waren en mocht stoppen stopte huilen ook direct. Het is maar even en had daarna wel gemak van

9 dagen geleden

Bedankt voor de reacties! Inmiddels sinds dinsdag avond de puffer in gebruik. Maaar nog geen verschil helaas. Of duurt het eventjes? Had gehoopt dat het hoesten nu wel wat minder zou worden