201 Reacties

茅茅n maand geleden

Boven 4 tandjes en beneden 3 ( 12 maanden)

茅茅n maand geleden

Reactie op Leeuwtje91

Hier nu inderdaad 6 tandjes met 10,5 maanden, 4 boven en 2 beneden. Verder ...
Tandjes nog hetzelfde, maar er is al een kies door! En het lijkt erop dat er onder nog wat zit aan te komen.. Vandaag 1 jaar 馃コ

茅茅n maand geleden

4 tandjes boven en 4 tandjes onder.. sinds 2 dagen ook 2 kiezen zichtbaar bovenin..

茅茅n maand geleden

Floris heeft 4 kiezen, 4 boventanden en 4 ondertanden 馃コ馃槏

茅茅n maand geleden

Hier afgelopen zaterdag 1 jaar geworden en alleen pas 2 ondertandjes

茅茅n maand geleden

Onze kleine wordt volgende week donderdag 1 en heeft alleen nog zijn 2 ondertandjes. We denken dat de boventanden eraan komen, maar wat duurt dat lang zeg 馃珷

25 dagen geleden

1 jaar en 4 tanden馃槅

25 dagen geleden

Hier nu de 3e boventand, en de rest komt er zo te zien heel rap achteraan. Ze heeft er ook echt last van, arme pop. Zo heb je 5 maanden lang alleen 2 ondertanden, en zo heb je binnen een maand je hele mond vol.

24 dagen geleden

Reactie op m.flse21

Boven 4 tandjes en beneden 3 ( 12 maanden)
Nu al 4 beneden en 5 boven ! Gaat zo snel

24 dagen geleden

Mijn zoontje is geboren op 06-10-23. En die had met 5 maanden al vijf boven tandjes en twee onder en nu heeft hij bijna alle boven tanden kiezen komen door zijn bijna helemaal door en beneden heeft hij ze voor tanden en ze kiezen 馃グ

24 dagen geleden

Hier een zoontje van 04-12-23. Hij heeft 8 tanden, 3 hoektanden en de 4de in aantocht en 4 kiezen.

7 dagen geleden

Mijn dochter van net 1, heeft nog geen tandjes. Ik zie boven wel 2 twee tandjes die een beetje door zijn gekomen, maar beneden nog helemaal niks.

6 dagen geleden

Mijn zoontje is van eind december en heeft nu net 5 tandjes, 2 onder en 3 boven.

6 dagen geleden

Reactie op Firstmommy

Mijn dochter van net 1, heeft nog geen tandjes. Ik zie boven wel 2 twee tan ...
Mijn dochter heeft al een tijdje (van september) 2 tandjes vanonder, voor de rest ook nog niets 馃し

6 dagen geleden

Reactie op Firstmommy

Mijn dochter van net 1, heeft nog geen tandjes. Ik zie boven wel 2 twee tan ...
Mijn dochter is vandaag 13 maanden en heeft al sinds junii alleen maar 2 tandjes onder. Daarna al heel lang niets..nu zag ik vandaag dat er boven bijna 1 tandje door is. Kan best ff duren allemaal maar kunnen ook meerdere tegelijk gaan komen ineens.