197 Reacties

4 maanden geleden

Wauw wat veel! Van mijn 8 maanden oude tweeling heeft de ene er drie en de ander 1 beginnend tandje

4 maanden geleden

0 😂

4 maanden geleden

Mijn zoontje is bijna 8 maanden en heeft 6 tandjes die door zijn en 2 onderweg 😅

4 maanden geleden

Bijna 8 maand en 0 tandjes 😂 Maar ik geniet er nog ff van van dat lekkere tandeloze bekkie 😍 Al zijn die eerste tandjes ook schattig 😂

4 maanden geleden

Mijn zoon is bijna 8 maanden en heeft nog 0 tandjes. Heb wel al heel lang het idee dat er wat aan het rommelen zit. Hij is steeds heftiger op alles aan het knauwen en het kwijlen wordt ook steeds erger 😅

4 maanden geleden

Onze baby heeft sinds dat hij 6 maanden is ook al vier tanden boven en twee beneden en er komen er meer aan als ik het zo zie (hij is constant aan het bijten en heeft last). Vond het ook heel snel!

4 maanden geleden

Hier 8 maanden en 0 tanden.

4 maanden geleden

7,5 maanden en 0 tandjes

4 maanden geleden

2

4 maanden geleden

Hier zondag 8 maanden en 4 tandjes

4 maanden geleden

Zoontje van 7 maanden heeft er al een tijdje 2 onder, nu is net deze week 1 voortand door en de ander komt er aan.

4 maanden geleden

Bijna 8 maanden en nog niks

4 maanden geleden

7 maanden en 6 tanden. 4 boven 2 beneden. Moet erg nog steeds aan wennen haha

4 maanden geleden

7 maanden en nog geen tandjes

4 maanden geleden

Wat grappig al die verschillende antwoorden! Hier 8 maanden en 2 tandjes

4 maanden geleden

8 maanden en 6 tandjes!

4 maanden geleden

Reactie op Kim151223

Ohhh wat veel al!!! Zo schattig 💕 Hier hebben we nu 3 door.. maar er zijn ...
Inmiddels zijn ze door! Dus 5 tanden met 7.5 maand!

4 maanden geleden

Bijna 7 maanden en nog geen tandjes 🤷‍♀️

4 maanden geleden

8maand net gecorrigeerd 7maand en al 2 tandjes nummer 3 zit er bijna helemaal door en nummer 4volgt zit ookal fel te duwen en k1n je al zien door de tandvlees maar nog niet erdoor. 1ste tandje 7juli en 2de tandje 21 juli

4 maanden geleden

Ooh die tandjes.. zoontje van 7 maanden heeft er nu 4 met 2 onderweg. Heeft er nu duidelijk echt veel last van met koorts, rode wangen, spuitluiers en slecht slapen 😢 zo zielig! Hoop maar dat hij snel even wat rust krijgt!