Mijn baby is nu 7 maanden en heeft inmiddels al 7 tanden. Zijn linker bovenhoektand kwam als eerste, echt een heel schattig gezicht. Inmiddels heeft hij er dus 7. Een baby met bijna alle tanden, ik vind het er toch gek uitzien 🙈
Alles op z’n tijd hè, de oudste had met een jaar pas een paar tandjes. Hoeveel tanden hebben jullie kindjes nu?
Mijn zoon is bijna 8 maanden en heeft nog 0 tandjes. Heb wel al heel lang het idee dat er wat aan het rommelen zit. Hij is steeds heftiger op alles aan het knauwen en het kwijlen wordt ook steeds erger 😅
Onze baby heeft sinds dat hij 6 maanden is ook al vier tanden boven en twee beneden en er komen er meer aan als ik het zo zie (hij is constant aan het bijten en heeft last). Vond het ook heel snel!
8maand net gecorrigeerd 7maand en al 2 tandjes nummer 3 zit er bijna helemaal door en nummer 4volgt zit ookal fel te duwen en k1n je al zien door de tandvlees maar nog niet erdoor.
1ste tandje 7juli en 2de tandje 21 juli
Ooh die tandjes.. zoontje van 7 maanden heeft er nu 4 met 2 onderweg. Heeft er nu duidelijk echt veel last van met koorts, rode wangen, spuitluiers en slecht slapen 😢 zo zielig! Hoop maar dat hij snel even wat rust krijgt!