Mijn baby is nu 7 maanden en heeft inmiddels al 7 tanden. Zijn linker bovenhoektand kwam als eerste, echt een heel schattig gezicht. Inmiddels heeft hij er dus 7. Een baby met bijna alle tanden, ik vind het er toch gek uitzien 馃檲
Alles op z鈥檔 tijd h猫, de oudste had met een jaar pas een paar tandjes. Hoeveel tanden hebben jullie kindjes nu?
Hier ook wat last van tandjes, 2 onder sinds 6 maanden en nu (bijna 8) is er al een tijdje boven wat onderweg. Gaat wat langzamer dan bij de oudste. Hij had ook al heel vlot een mond vol tandjes haha, ging per 2 onder, 2 boven en de rest kwam per 4 stuks tegelijk. Ben je er wel snel doorheen 馃槄
7,5 maand en nog geen enkel tandje in zicht!馃槣 mijn man en ik hadden toevallig allebei de eerste pas rond onze eerste verjaardag dus we wachten geduldig af!
Onze dochter krijgt nu haar eerste 2 tandjes. ze heeft er veel last van super zielig. Hoe lang duurt het ongeveer voordat ze echt door zijn? Ik zie ze namelijk wel maar dit is al een aantal dagen zo
Onze dochter is 8 maanden en heeft 8 tanden, op dit moment zijn er 2 kiesjes aan het doorkomen! Het gaat z贸 snel! Zij had dr eerste tanden al toen ze 3 maanden was