197 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op DenisevL93

8 maanden en 8 tanden, en er zitten er alweer 2 aan te komen op dit moment. ...
Wow, veel al hè! Is je kindje er straks wel lekker snel vanaf 🤩

3 maanden geleden

Reactie op H0bbezak

Wow, veel al hè! Is je kindje er straks wel lekker snel vanaf 🤩
Ja is echt al veel, en gaat ook behoorlijk snel. Gelukkig heeft ze er niet al te veel last van😊

3 maanden geleden

8 maanden en inmiddels ook 6 tanden zichtbaar! 2 ondertanden wel echt al vanaf 4 maanden aanwezig. Nu vanaf 7 maanden kwamen de 4 boventanden tevoorschijn 😅

3 maanden geleden

Reactie op Oostende

Die van mij is 27 september 9 maanden en nog steeds helemaal niks 🥲
Hier ook een kind van bijna 9 maanden zonder tanden. Komt vanzelf!

3 maanden geleden

Ik zeg al vanaf 4 maanden 'aaah ik denk dat er een tandje komt', maar nee hoor noppes. Die van Kind en Gezin heeft gezegd dat ze nog heel diep zitten. Ze verwacht het eerste tandje pas vanaf dat ze 1 wordt. Geen probleem, vind de gummy smile wel lief ♡

3 maanden geleden

Reactie op Demy_xx

Ik zeg al vanaf 4 maanden 'aaah ik denk dat er een tandje komt', maar nee h ...
Dat hebben wij dus ook 😂 Wij roepen al maaaanden dat er een tandje aankomt, wist het gewoon zeker. Maarrrr nu is het eindelijk zover 😁 Zoontje is ruim 9 maanden en zijn eerste tandje is voelbaar

3 maanden geleden

Hier is het eerste tandje door maar jeetje wat een luieruitslag heeft ze! Ze gilt het uit met verschonen. Wat werkt bij jullie het beste ?

3 maanden geleden

Reactie op tnjaaa

Hier is het eerste tandje door maar jeetje wat een luieruitslag heeft ze! Z ...
Sowieso na iedere verschoning talkpoeder. En sudocreme werkt top

3 maanden geleden

Reactie op tnjaaa

Wij gebruiken bepanthen, smeren we na het verschonen zodat het vettig is bij elke verschoning. Zo maak je het makkelijker schoon ook! Tijdens het verschonen laten we het ook even aan de lucht drogen.. dan hopen we maar dat ze niet gaat plassen/poepen en zit ze even zonder luier te spelen

3 maanden geleden

Ohh das bij ons ook. Ons meisje had met 4 maanden en 2 dagen al vier tandjes 😱. Nu heeft ze er inmiddels 8, en de hoektanden, ja alle vier zijn aan het doorkomen. Ze is nu net 9 maanden. Heel schattig maar ook vroeg en niet fijn met borstvoeding 😂

3 maanden geleden

9 maanden en nog niks! Maar je ziet ze gewoon in het tandvlees zitten

3 maanden geleden

Ons zoontje van bijna 9 maanden heeft 6 tandjes (4 boven en 2 beneden) en krijgt nu de hoektanden boven, ze zijn duidelijk zichtbaar maar jeetje wat een last heeft hij hiervan 😢 slaapt heel slecht, veel spuitluiers en drinkt ook enorm slecht. Hopelijk zijn ze snel door 🤞 tot nu toe zijn alle tandjes bij hem echt drama geweest, ben nu al bang voor de kiezen haha

3 maanden geleden

Reactie op tnjaaa

Inotyol en talkpoeder erop werkt heel erg goed!

3 maanden geleden

Volgende week 9 maanden en 2e tandje komt erdoor 😅

3 maanden geleden

Hier 9 maanden en 5 tandjes, 3 boven en 2 onder. Maar er is weer wat in aantocht 🙈

2 maanden geleden

Ook ouders waar de kleine nog helemaal geen tandjes heeft en het er ook niet naar uitziet dat ze binnenkort gaan komen? Onze kleine man is inmiddels 10mnd en nog geen tandje te bekennen 🫣

2 maanden geleden

Reactie op miesssssssss

Ook ouders waar de kleine nog helemaal geen tandjes heeft en het er ook nie ...
Mijne ook bijna 10 maanden. Ik denk dat ze beginnen, onderaan voelt het wat hard, hij kwijlt veel en is heel hangerig. Ik maak me er niet zo druk in, ze komen wel wanneer ze komen 😄

2 maanden geleden

10 maanden, 7 tandjes en de 1e kiezen zijn er. 3 te zien, 1 komt eraan 🤣

2 maanden geleden

Zoontje van 7 december en nu in een maand tijd de eerste 4 (2 onder en 2 boven) komen alweer 2 puntjes aan zag ik vandaag onder in dus het gaat nu opeens heel snel.

2 maanden geleden

Tweeling 11 maanden. 1 heeft 7 tanden en de 2e 5