200 Reacties

2 maanden geleden

Inmiddels 10 maand, 2 ondertandjes, 2 boven en hoektandjes. En heb het idee dat de onderste hoektanden er nu ook aan komen! Met de bovenste hoektanden erge luier uitslag gehad zielig! Uiteindelijk bleek het een schimmel te zijn. Micanazol gesmeerd, en ik smeer nu per luierwissel met barri猫re cr猫me. Dit werkt echt top! (Barri猫re cr猫me wordt ook gebruikt in de ouderenzorg tegen smetplekken door incontinentiemateriaal) had het idee dat het als maar erger werd door sudo, zink en al die andere zalfjes voor 'het baby huidje'. Barri猫re cr猫me legt een beschermlaagje als het ware. Dus een tip voor als je kindje veel luieruitslag heeft en je het idee hebt dat andere zalfjes niet werken! 馃槝

2 maanden geleden

10 maanden en nog geen tandjes haha

2 maanden geleden

Hier met 6 maanden de eerste 2 en met 9 maanden de bovenste 2. En ben emotioneel niet ready voor meer tandjes hoor. 馃檲 Ze word zo groot!

2 maanden geleden

Reactie op tnjaaa

Hier is het eerste tandje door maar jeetje wat een luieruitslag heeft ze! Z ...
Geen sudocrem gebruiken of die van Weleda. Zit parfum in en dat irriteert! Bij de Etos kun je die van Drs Leenarts kopen, echt een aanrader! Hoog in zink en geen parfum. Een handig account is de Instagram van sproetonline! 馃槈 Toevallig vond ik skinproof al belangrijk en toen onze kleine meid de vorige keer ook enorme luieruitslag had met pijn, ondanks optijd smeren, vroeg de huisarts ook welke ik gebruikte. En die rade ook al de sudocrem en die van Weleda af.

2 maanden geleden

Net 10 maanden en er is er sowieso weer 1 onderweg. Hij heeft er al 8. Hij is huilerig, veel poepluiers en luieruitslag, koorts sinds gisteren, kwijlen en rode wangen. Mag ook niet in zijn mondje kijken en tandenpoetsen is al helemaal not done, dus nog niks kunnen spotten helaas

2 maanden geleden

Reactie op Salinapukje20

10 maanden en nog geen tandjes haha
Hier ook 10 maanden en niets te bekennen haha. Grappig he, hoe dat verschilt!

2 maanden geleden

Hier hebben beide dames inmiddels elk 2 ondertandjes. Dat ging met behoorlijk wat drama gepaard 馃槄馃ぃ. En ik geloof dat er boven ook wat aan het dringen en duwen is in het tandvlees.

2 maanden geleden

Hier krijgt ze nu boven ook 2 tegelijk door. Dus dan heeft ze straks 4 (ook 2 onder)

2 maanden geleden

10 maanden en 10 dagen: drie tanden onderaan en twee bovenaan. De bovenste twee zijn niet naast elkaar, maar tand - niks - tand 馃ぃ.

2 maanden geleden

Bijna 11 maanden (ze is van 1 december). Ze heeft al een maand of 3 twee ondertandjes. En sindsdien niks meer 馃檲 Ziet er ook niet uit alsof er meer aan zit te komen binnenkort, ik vind het zo apart. Onze oudste had met anderhalf op de achterste kiezen na het hele melkgebit compleet, ik gok dat deze er iets langer over gaat doen 馃槄

2 maanden geleden

Reactie op Ryrywire

Bijna 11 maanden (ze is van 1 december). Ze heeft al een maand of 3 twee on ...
Hier is ze ook van 1 december. En alleen 2 ondertandjes sinds een maand of 6 dat ze was. En in de verste verte geen andere tanden te bekennen die er misschien aankomen haha.. En onze oudste was inderdaad ook veeeel sneller. We wachten af 馃槈

2 maanden geleden

Onze zoon is ruim 10 maanden en heeft bovenin 4 tandjes en onderin 3. Nu is onderin het 4e tandje ook aan het doorkomen. Bijna 8 tandjes dus!

2 maanden geleden

6 tandjes en de volgende komt er aan 馃き

2 maanden geleden

10 maanden en al een een tijd 8 tandjes (4 boven en 4 onder) en sinds deze week 1 kies onder erbij.

2 maanden geleden

Reactie op Juulie

Net 10 maanden en er is er sowieso weer 1 onderweg. Hij heeft er al 8. Hi ...
Ahh, hier ook! 4 tandjes boven, 2 onder, maar volgens mij komt er een kies aan, en zijn andere 2 ondertandjes. Die luiers joh, zo heftig. Mijn dochter was nog wel wat vlotter met de tandjes, maar had er minder last van.

2 maanden geleden

10 maanden, maar nog 0 tandjes 馃槄

2 maanden geleden

Twee ondertandjes met 10,5 maand!

2 maanden geleden

10 maanden en net 1 tandje door! 馃ぃ

2 maanden geleden

Reactie op Leeuwtje91

Hier 9 maanden en nu 4 tandjes en er zijn nog 2 op komst.
Hier nu inderdaad 6 tandjes met 10,5 maanden, 4 boven en 2 beneden. Verder lijkt het nu even rustig, nadat de bovenste 4 tegelijk kwamen.

2 maanden geleden

Hier met bijna 10 maanden al 7 tanden馃珷 4 boven en 3 onder