201 Reacties

2 maanden geleden

Net 11 maanden en al 8 tanden door. En de hoektanden lijken elk moment door te komen dus wederom weinig slaap en veel ongemak voor ons kleine vriendje 馃ズ

2 maanden geleden

Mijn zoontje van 10 maanden heeft nog geen tandjes

2 maanden geleden

11 maanden 2 boven en 2 onder

2 maanden geleden

Hier ook bijna 11 maanden en ook 2 boven en 2 onder

2 maanden geleden

Reactie op Fleurrein

Dit vanochtend getypt en nu zie ik opeens 1 tandje. Nog ieniemienie maar hij is er door

2 maanden geleden

Reactie op Lindsaytje

8maand net gecorrigeerd 7maand en al 2 tandjes nummer 3 zit er bijna helema ...
Ondertussen al 6 tandjes en 7 en 8 zitten bijna door.

2 maanden geleden

Voor degene wiens kindje al meerdere tandjes hebben: komen ze altijd naast elkaar door? Hier een tandje - lege plek - terug een tandje. Vind het .. bijzonder 馃槵.

2 maanden geleden

Reactie op Poogie

Voor degene wiens kindje al meerdere tandjes hebben: komen ze altijd naast ...
Nee! M鈥檔 jongste zoontje had op een gegeven moment onder twee naast elkaar door en bovenin de tanden naast z鈥檔 voortanden馃槀 zag er echt heel bijzonder uit haha

2 maanden geleden

Reactie op Catmommmy

Nee! M鈥檔 jongste zoontje had op een gegeven moment onder twee naast elkaar ...
Dat is ook bijzonder, ja, haha 馃榿. Klinkt als een vampier 馃構.

2 maanden geleden

Reactie op Floraison

Geen sudocrem gebruiken of die van Weleda. Zit parfum in en dat irriteert! ...
Oh blijkbaar is rechts boven ook nog een laterale snijtand net wel net niet door. Weinig van gemerkt tot nu toe. Vandaag is ze wat jammerig.

2 maanden geleden

Reactie op Fleurrein

Mijn dochtertje van 10 maanden ook niet! Ik had zelf ook pas m鈥檔 eerste tand bij 13 maanden 馃き

2 maanden geleden

Reactie op Floraison

Geen sudocrem gebruiken of die van Weleda. Zit parfum in en dat irriteert! ...
Toch is dit persoonlijk. Weleda was echt geweldig voor mijn dochter. Voor m'n zoontje werkt bepanthen geweldig. Nooit uitslag hier. Maar het is per kindje verschillend wat fijn is voor de huid.

2 maanden geleden

Een maand geleden reageerde ik hier dat haar eerste door was en nr 2 er aan kwam馃ぃ Inmiddels zijn er 4 door en komt nr 5 er direct achteraan na de 2 die tegelijk boven door kwamen

2 maanden geleden

Reactie op Floraison

Oh blijkbaar is rechts boven ook nog een laterale snijtand net wel net niet ...
Deze is nu 1/2 dagen door. Maar de hoektand er naast lijkt er ook aan te komen. De luieruitslag is nu wel in ene meer. Hopelijk word het dit keer niet weer pijnlijke luieruitslag. 馃馃徏

2 maanden geleden

Reactie op Floraison

Deze is nu 1/2 dagen door. Maar de hoektand er naast lijkt er ook aan te ko ...
Wat voor billenzalf gebruik je? Ik heb het idee dat pijnlijke luieruitslag altijd te voorkomen is. Het is soms even zoeken wat voor jouw kindje werkt, en duurdere billenzalf kan daar onderdeel van zijn.

2 maanden geleden

Reactie op Anon92

Mijn dochtertje van 10 maanden ook niet! Ik had zelf ook pas m鈥檔 eerste tan ...
Hier zoontje van 10,5 maand en nog geen tandjes en zie er ook nog niks aan komen haha

2 maanden geleden

Reactie op Jurst

Wat voor billenzalf gebruik je? Ik heb het idee dat pijnlijke luieruitslag ...
Drs Leenarts dus geen parfum en hoog in zink. Ik vind skinproof belangrijk (ik gebruik het Instagram account van Sproetonline daarvoor en mijn HA had dezelfde mening er over). Na het afvegen dep ik het voorzichtig droog met een hydrofiel en laat ik het nog even aan de lucht drogen. Maar kon het helaas toch niet voorkomen de vorige keer.

2 maanden geleden

Reactie op Jurst

Wat voor billenzalf gebruik je? Ik heb het idee dat pijnlijke luieruitslag ...
Soms is het echt niet te voorkomen helaas. Ons zoontje had vorige week nergens last van totdat hij ineens zure diarree kreeg. Meteen zijn luier verschoond. Echt direct, heeft nog geen 2 minuten poep in zijn luier gezeten en alles was al helemaal rood. Zo zielig. Hier help zinkolie trouwens wel redelijk goed. Van dr Swaab gebruiken we. Wel alleen als hij echt diarree heeft en het heel rood is. Anders gewoon Sudocreme tussendoor.

2 maanden geleden

Reactie op H0bbezak

Soms is het echt niet te voorkomen helaas. Ons zoontje had vorige week nerg ...
Ik was er de vorige keer ook gelijk bij met verschonen. Ik ben zelfs beide verschoningen er voor al gaan smeren omdat ik al het idee had dat het zou beginnen. Dus ik denk ook zeker dat het niet te voorkomen is. Die poep is zo vreselijk.

2 maanden geleden

Hier 2 ondertandjes en nu druk bezig met nieuwe tandjes maar zie nog niets in het tandvlees verschijnen. Wat hier goed helpt met de tandjes luier verschonen is maizena in de luier doen en om het schoon te poetsen de oliedoekjes van de Kruidvat. Dit bijt niet en door de olie poep zo weg.