201 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op SusankleinG

Hier 2 ondertandjes en nu druk bezig met nieuwe tandjes maar zie nog niets ...
Maizena is juist geen goed idee. ☺️ Dat kan in de wondjes komen en juist gaan ontsteken en kan je kleintje zelfs wild vlees van krijgen. Olijfolie doe ik nu wel een klein beetje op het billendoekje want dat smeert wel makkelijker alles schoon.

2 maanden geleden

Reactie op H0bbezak

Soms is het echt niet te voorkomen helaas. Ons zoontje had vorige week nerg ...
Herkenbaar.. vorige week werd mijn zoon ineens krijsend wakker, hij sliep echt nauwelijks 🥺 gelukkig gaat het nu beter! I

2 maanden geleden

Hier baby van 10,5 maand ze had twee onder snijtanden maar nu zien we boven de bovenste twee tandjes doorkomen en de hoektanden dus dan krijgt ze er straks in één keer 4 bij. Van 2 naar 6 tandjes.

2 maanden geleden

Ondertussen 3 beneden en 3 boven. De ‘missende’ tand komt ook door 😜.

2 maanden geleden

Reactie op Catmommmy

Net 11 maanden en al 8 tanden door. En de hoektanden lijken elk moment door ...
Hoektanden komen pas na de kiezen, dus dat zou nog even moeten duren. Al heb ik wel het idee dat de laterale snijtanden hier ook als hoektanden genoemd worden door sommigen.

2 maanden geleden

Er komt nu écht een tandje door! Bovenaan rechts, terwijl ik al de hele tijd aan het kijken ben of ik de 2 onderste tandjes in het midden zie verschijnen 😂

één maand geleden

Pfff… ze is nu inmiddels 11 maanden en ze heeft alllll dr tanden! 😅 Het gaat echt veelste snel!

één maand geleden

11 maanden en eindelijk de eerste 2 tandjes n klein beetje zichtbaar

één maand geleden

11 maanden en sinds deze week zijn de 2 onderste tandjes door

één maand geleden

Onze dochter is nu 11,5 maand en heeft 8 tanden en 3 kiezen.. Ze is een snelle blijkbaar. Ik vind het niet erg, kan ze goed kauwen 🤣

één maand geleden

Hier is het plots snel gegaan! Op 1 week tijd kreeg mijn zoon 4 tanden, midden bovenste 2 en midden onderste 2. We hebben echt verschrikkelijke nachten tegenwoordig 🥲

één maand geleden

Reactie op Oostende

Hier is het plots snel gegaan! Op 1 week tijd kreeg mijn zoon 4 tanden, mid ...
Hier ook opeens van 1 half tandje, naar 4,5 tandjes 🤣.

één maand geleden

Reactie op EmilyClerens

Hier ook opeens van 1 half tandje, naar 4,5 tandjes 🤣.
Ha omg echt brutal he :D ziet je kind er ook zo van af? Hier constant huilen, niet neergezet willen worden, veel kaka, uitslag, rode kaken, liters kwijl, koorts… 🥵

één maand geleden

Mijn zoon had z’n middelste ondertandjes en nu krijgt hij ineens hoektandjes! Ik had z’n voortanden als volgende verwacht.

één maand geleden

Reactie op Floraison

Deze is nu 1/2 dagen door. Maar de hoektand er naast lijkt er ook aan te ko ...
Dit was vals alarm trouwens. Vond het al gek want hoektanden komen pas laat. Maar ze heeft de hele tijd een wit puntje daar. Wel is er sinds dien een andere tand bezig, maar welke…? Jammer dagen gehad en echt een extreem gekwijl en bijten op alles. Alles wat ze alleen bij tandjes heeft maar na 2 weken nog niks te zien… 😬

één maand geleden

Reactie op Floraison

Dit was vals alarm trouwens. Vond het al gek want hoektanden komen pas laat ...
Hier dacht ik ook dat er een hoektandje aan kwam omdat er al een tijdje zo'n wit puntje zit. Volgens mij is het zo'n "parel van Epstein", kan blijkbaar geen kwaad, gaat vanzelf weer weg.

één maand geleden

Reactie op Oostende

Ha omg echt brutal he :D ziet je kind er ook zo van af? Hier constant huil ...
De laatste dagen gaat het iets beter, maar ze heeft weken lang veel geweend, slecht geslapen... Ze was echt niet haar zelf.

één maand geleden

Hier heeft ons zoontje heel lang 2 ondertandjes gehad maar sinds een paar dagen komt ineens van alles tegelijkertijd door. 2 boven tanden en nu 2 snijtanden erbij aan de onderkant

één maand geleden

Bovenin de voortandjes en aan 1 kant het tandje ernaast + 2 kiezen die nu zichtbaar zijn. Onderin 2 tandjes

één maand geleden

Net 1 jaar en inmiddels 4 boven en 4 onder door. De eerste hoektanden zijn ook al door en de eerste kiezen zijn onderweg.