Ik wil graag een tatoeage laten voor de geboorte van onze dochter.. ik weet alleen niet goed wat..
Ben benieuwd naar wat jullie hebben? Opzoek naar inspiratie dus.
Mijn dochter van 1,5 heet Elin wat “de stralende, de schitterende, zonnestraal” betekent en ik heb tijdens de zwangerschap en nu nog dagelijks altijd “you are my sunshine” voor haar gezongen, dus voor haar heb ik een zonnetje laten zetten. Mijn tweede dochter die nog geboren moet worden zal Luna gaan heten, dus zonder twijfel komt er een maantje naast ;) dus misschien iets met de betekenis van de naam? Of iets zoals een liedje, boekje of ander iets dat heel speciaal van jullie is?
Geboortebloem! En het leukste vind ik om er dan een boeket van te maken met een bloem voor ieder gezinslid (dus ook uit te breiden bij een eventueel volgend kindje)
Geboortebloem! En het leukste vind ik om er dan een boeket van te maken me ...
Dat is een mooie. Zou voor mijn dochter dan chrysant zijn, wat toevallig aan mijn oma doet denken en toevallig is mijn dochter haar naam een vernoeming naar oma.
Ik had altijd al het idee om een boogschutter tattoo te nemen, maar nu mijn dochter óók een boogschutter is weet ik zeker dat ik het wil.
Heb er nog niet heel specifiek over nagedacht, maar het zal een pijl en boog worden met niet te veel tierlantijntjes
Ik ga een geboorteboeketje beginnen op mn pols. Ik begin nu met de geboortebloem van mijn eerste kindje met haar verjaardagdatum erbij en dan later kan ik de geboortebloemen van mijn volgende kinderen erbij zetten om zo een boeketje te maken. 😊
Ik heb al een chrysant met m’n moeders naam in haar handschrift uit een van haar laatste kerstkaarten
Nu is m’n dochter toch november gekomen dus ook chrysant
Maar wil voor haar iets anders doen maar ben er totaal niet uit wat🙈