30 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op -Pip-
☝️
Present! Hier vaak vanaf 1.50 uur, met geluk val ik dan rond 5.30 uur i ...
Hee pip, haha hopelijk kun je zo dan weer lekker je bed in! Hoe kom jij die uurtjes door? Tv kijken, beetje op je telefoon scrollen? 😅
2 jaar geleden
Ik probeer wel in bed te blijven en ga niet te snel op mn telefoon. Maar na 1.5/2 uur gedraai, vind ik dat ik het wel kans genoeg voor gegeven heb. Merk dan ook wel frustratie/verdriet, want heel eerlijk, 3 uur slaap per nacht doet me weinig goeds. Dus dan ga ik op zoek naar afleiding, beetje scrollen idd, online shoppen. Of er idd uit en ga dan tv kijken. Jammer dat love island afgelopen is, dat was perfect, lekker simpel, eigenlijk ook gewoon wel saai, prima om na een aflevering weer uit te zetten en een poging doen tot slapen. 😂
En jij? Val je daarna nog wel weer in slaap?
2 jaar geleden
Reactie op -Pip-
Ik probeer wel in bed te blijven en ga niet te snel op mn telefoon. Maar na ...
Hahaha wat herkenbaar dit en inderdaad: slechts drie uur slaap is geen pretje.. Ik probeer ook in bed te blijven in de hoop dat ik dan weer snel in slaap val, maar vaak ga ik er dan toch maar uit. Love Island was inderdaad top, want meestal is er rond dit tijdstip nog geen klap op tv, maar wél Spongebob, dus dat staat vaak aan als ik weer eens wakker ben 😂 En inderdaad online shoppen. Hoeveel ik snachts al wel niet heb besteld is bizar haha! Hopelijk kun je zo nog een beetje slapen 😘
2 jaar geleden
Niet om 4:00 maar wel present! Bij mij begint het ergens rond een uur of 5 soms eerder…
Hoop gedraai maar slapen ho maar
Ben er nu maar weer eens uit… maar de frustratie zit hoog en kan wel janken. Want ben zo moe!!! En overdag val ik gewoon niet in slaap 😢
Ben vandaag 27+5
Het was eventjes weg maar sinds een week is het dus weer terug!
En na maandag zit m’n vakantie erop en zie als een berg op tegen werk☹️
2 jaar geleden
Altijd tussen 3u30 en 4u15! Als ik geluk heb val ik na een uurtje of anderhalf weet in slaap. Soms was dat het voor die nacht.
2 jaar geleden
Ik wordt meestal rond 1 uur en 3 uur wakker. Ik weet niet waarom want ik moet dan niet vreselijk nodig naar de wc of zo, maar ga dan wel altijd maar even zodat ik daar later niet meer van wakker wordt. Dan val ik meestal wel weer aardig snel in slaap. En dan rond half 5 wordt ik wakker en heb ik moeite met weer inslapen. De wekker gaat hier om 6 uur en meestal begin ik dan nét weer weg te zakken.
Ik heb wel vaak moeite met in slaap vallen. Dan lig ik 's avonds op de bank en ben ik zo moe dat ik maar naar bed ga, en vervolgens kan ik niet slapen en lig ik nog twee uur lang me aan mezelf te ergeren 😵
2 jaar geleden
Hoe laat werd jij vannacht wakker? Dat kan iets zeggen over je gezondheid https://eenvandaag.avrotros.nl/item/hoe-laat-werd-jij-vannacht-wakker-dat-kan-iets-zeggen-over-je-gezondheid/
Weet niet of jullie erin geloven, maar wellicht kunnen jullie hier iets mee
2 jaar geleden
Reactie op Esmée87
Hoe laat werd jij vannacht wakker? Dat kan iets zeggen over je gezondheid h ...
Haha lief dat je het deelt. Maar volgens mij is dit niet per se geschreven voor zwangeren, want een reden dat ik vooral wakker wordt is dat het rond die tijd een disco is in m’n buik 😂
2 jaar geleden
Helaas erg herkenbaar dit, val soms na een paar uur weer in slaap. Soms helemaal niet. Inmiddels extreem vermoeid 😞