16 Reacties

2 jaar geleden

Klinkt bekend, momenteel gigantisch aan het hoesten, dus kijk even mee voor de gouden tip!!

2 jaar geleden

Om je baby hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken. Alle antistoffen die jij nu tegen dit verkoudheidsvirus (gok ik) aanmaakt geef je alvast mee aan je baby. En dat hoesten lijkt erg voor je baby, maar die gaat hooguit wat op en neer ervan. Wel kun je er bandenpijn van krijgen oid. Wat je ertegen kan doen is lastig. Warme stomende douche nemen voor je gaat slapen. Stoom goed door je mond inademen. Stomen in welke vorm dan ook....het helpt het slijm oplossen. Zorg dat je een snoepje of iets hebt om op te zuigen om de hoest prikkel weg te nemen. Zorg dat je met je hoofd wat hoger ligt eventueel (kussen onder je matras ofzo). Eventueel een neusspray om van binnen uit het slijm tegen te gaan. Meer kun je niet doen lijkt me. Je moet er misschien helaas even doorheen. Heb dit zelf tijdens mn eerste zwangerschap ook gehad.

2 jaar geleden

Je kan Noscapine gewoon gebruiken hoor, word heel vaak voorgeschreven aan vrouwen die zwanger zijn en zijn geen nadelige gevolgen bekend voor de baby. Denk ook niet dat er een andere oplossing is naast wat je al hebt geprobeerd en wat niet helpt, of ermee dealen dat je een aantal weken slecht slaapt maar dat lijkt me slechter voor je en je baby.

2 jaar geleden

Reactie op Elliema

Om je baby hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken. Alle antistoffen ...
Dankjewel voor je tips❤️🍀

2 jaar geleden

Noscapine van kruidvat bevat geen alcohol

2 jaar geleden

Oh, ik heb het ook, niet te doen. Als je geen slim ophoest mag je noscapect tabletjes nemen dat werkt goed. Ik hoest helaas wel slijm op. Ben je ook neusverkouden? Ik merk dat als ik mijn neus spray dat wel ook iets helpt tegen de hoest.

2 jaar geleden

Bijna alles van Heel mag je ook gebruiken als je zwanger bent (homeopatisch), misschien dat een drogist uit de buurt dit verkoopt?

2 jaar geleden

Ik weet niet of het de gouden tip is, maar als ik last van hoesten heb ga ik salie thee drinken, wel verse salie. Vaak kun je het alleen krijgen bij Eko plaza achtige winkels bijvoorbeeld of nog ouderwets bij een groente boer. Lekker kopje thee van zetten en flink wat bladeren in een hele pot. Als je de thee laat afkoelen kun je het snachts makkelijk drinken als je wakker wordt. Het verzacht de keel waardoor ik uiteindelijk minder last van kriebel/ droge hoest heb. Een natuurlijke oplossing soms ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Klein Kruimeltje

Ik weet niet of het de gouden tip is, maar als ik last van hoesten heb ga i ...
Oh dankjewel ga ik proberen!! Het gaat gelukkig al iets beter en komt steeds meer slijm los dus hoop dat ik er snel vanaf kom! Maar super tip🍀💪🏻

2 jaar geleden

Reactie op nova0912

Bijna alles van Heel mag je ook gebruiken als je zwanger bent (homeopatisch ...
Dankjewel ga t opzoeken!🍀

2 jaar geleden

Reactie op Jurst

Oh, ik heb het ook, niet te doen. Als je geen slim ophoest mag je noscapec ...
Vreselijk hè!! Het gaat nu wel ietsje beter bij mij alleen savonds en snachts blijf ik hoestaanvallen hebben😭. Ik heb ook slijm wat los komt nu dus denk dat dat wel een goed teken is , maar dus ook geen noscapine idd. Ik heb wel soms 1 neusgat vol en nu laatste dagen kan ik dus wel snuiten dat er slijm los komt maar verder niet hele dag een wandelende snotlap ofzo zoals je normaal vaak hebt bij verkouden haha.

2 jaar geleden

Voor slijm mag je fluimucil/acetylcysteine gebruiken tijdens de zwangerschap. Alle beetjes helpen😊

2 jaar geleden

Citroensap drinken, ik doe dan wat in sinaasappelsap ofzo (zoveel als je zelf lekker vindt) dat lost het slijm op

2 jaar geleden

Reactie op Klein Kruimeltje

Ik weet niet of het de gouden tip is, maar als ik last van hoesten heb ga i ...
Saloe kan baarmoeder samentrekkingen veroorzaken! Pas er mee op

2 jaar geleden

Reactie op Baby072020

Saloe kan baarmoeder samentrekkingen veroorzaken! Pas er mee op
Salie* Het is al laat….

2 jaar geleden

Reactie op Baby072020

Salie* Het is al laat….
Ik heb geleerd als je het met mate doet, dat dit geen probleem is.