10 Reacties

12 dagen geleden

Ze gaat eigenlijk al huilen zodra ik de slaapzak aan doe, alsof ze weet ik moet naar boven. En in de kinderwagen gaat ze altijd lachen. Langere wakkertijd probeer ik ook zodat ze echt heeel moe is, dan gaat t ook niet, als ik er de kinderwagen in doe ben ik de hoek om of ze slaapt al馃.

12 dagen geleden

Ik ergens gelezen dat de slaapregressie wel tot zes weken kan duren. Zou dat het niet nog kunnen zijn?

12 dagen geleden

Reactie op perwina112

Ik ergens gelezen dat de slaapregressie wel tot zes weken kan duren. Zou da ...
Ik heb ergens gelezen

12 dagen geleden

Reactie op perwina112

Ik ergens gelezen dat de slaapregressie wel tot zes weken kan duren. Zou da ...
Nou ik hoop het! Ik lees steeds dat mensen zeggen 'en ineens was het over' en dan denk ik , wanneer dan?馃檲 Ik kan mij gewoon helemaal niet voorstellen dat dit ineens over is ook, omdat t echt lijkt dat ze zich gewoon tegen dat bedje verzet...

12 dagen geleden

Net ging het regenen dus toch weer in bed geprobeerd. Ik dacht ik geef niet toe, want ze weet ergens misschien dat ze dan in de kinderwagen kan, maar na 3 kwartier bezig met een krijsend kind en alles proberen en niks werkt moest ik gewoon zo huilen馃槩. Gelukkig is mijn vriend net thuis en die is nu toch met haar wandelen... Maar als het morgen de hele dag regend en ik ben alleen, ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen? Ik word er echt gek van... Wie kan mij helpen馃檲馃檲

12 dagen geleden

Hoe is het in de wagen in huis? Slaapt ze dan wel? Ik heb met onze oudste ook wel periodes gehad dat ik aan de eettafel zat met haar in de wagen ernaast zodat ik haar zachtjes heen en weer kon blijven wiegen 馃槄

12 dagen geleden

Reactie op Ryrywire

Hoe is het in de wagen in huis? Slaapt ze dan wel? Ik heb met onze oudste o ...
Nee slaapt ze ook niet.. ze is echt niet te foppen, als ik haar ook na korte wandeling in de tuin laat staan is ze binnen 4 min wakker. En als ik binnen ga rondlopen blijft ze huilen tot we de drempel over zijn is het stil. En babys onder de 6 mnd kunnen niet manipuleren.............tis wel frapant馃槅馃槤

12 dagen geleden

Slaapt ze 's nachts wel goed? En gaat dan wel rustig slapen in haar bedje? Is ze overdag echt moe en "vervelend" als ze niet of minder slaapt?

12 dagen geleden

Wat ontzettend vervelend zeg! Helaas geen ervaring, onze kleine is net 16 weken. Die zit net in het begin van de slaapregressie. Heb je ook een draagzak? Dat werkt hier enorm goed als hij niet wil slapen. Lekker strak tegen mama aan ;). Soms ook wel even strijd, en dan sta ik 20 min heen en weer te dansen voordat hij het eindelijk op begint te geven en in slaap valt, maar soms moet je wat 馃槈.

12 dagen geleden

Reactie op Lizz4011

Nee slaapt ze ook niet.. ze is echt niet te foppen, als ik haar ook na kort ...
Ik heb geen echte tips maar herken dit wel heel sterk! Overdag slaapt onze meid slecht, behalve op de arm of in de kinderwagen. Ze is niet te foppen al wordt ze wel steeds ontvankelijker om na een lekkere wandeling nog even te blijven slapen. Heb je hier nog wat aan? Bij ons slaapt ze in een puckababy met een nunki lakentje erover om zoveel mogelijk geborgenheid te bieden. Dat helpt wel want zonder is helemaal drama. In ieder geval succes, die radeloosheid is heel pittig