21 Reacties

2 jaar geleden

Jordan - Lee

2 jaar geleden

Thomas

2 jaar geleden

Toby!

2 jaar geleden

Morris

2 jaar geleden

Laurens Theo (engelse uitspraak) Dai Luke Brenn Ryan

2 jaar geleden

Oliver

2 jaar geleden

Even de inspiratie voor 2e maken uit de andere posts gehaald. Aaron/ Aron Morris Jonathan Luke Thijs Ryan

2 jaar geleden

Jason Fynn/Finn Ian Chase Charlie

2 jaar geleden

Tobin (zo heet mijn zoontje 😉) Liam Oliver Thomas Tobias

2 jaar geleden

Ik zou toch wel voor een Engelse naam gaan want dat klinkt anders wel een beetje gek als je bijvoorbeeld James en Milan zou doen. Het is wel leuk als het bij elkaar past, omdat je het zo vaak bij elkaar uitspreekt of opschrijft

2 jaar geleden

Lewis Oliver

2 jaar geleden

Ik zou toch wel voor een Engelse naam gaan want dat klinkt anders wel een b ...
James komt wel vaker voor. Ik ken iemand met een Zoë, Luuk, Saar en James. Vind dat prima kunnen! En ik zou ook waken voor het boybandeffect 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Jurst

James komt wel vaker voor. Ik ken iemand met een Zoë, Luuk, Saar en James. ...
Dat klopt. Ik ken ook meerdere James'en, maar als je eenmaal voor zo'n naam kiest vallen er wel veel namen af als je het echt passend wil krijgen. Aan de andere kant wordt het uiteindelijk ook gewoon een volwassene met een eigen gezin e.d. dus wat dat betreft maakt het dan niet meer zoveel uit. Maar ze schrijft zelf al dat ze niet van Nederlandse namen houdt zie ik, dus het zal een prima bijpassende buitenlands klinkende naam worden vermoed ik

2 jaar geleden

Juist in Engeland kom je vaak broers tegen die James george en Liam of henry heten

2 jaar geleden

Reactie op Jurst

James komt wel vaker voor. Ik ken iemand met een Zoë, Luuk, Saar en James. ...
Haha ja ik deel volkomen jouw mening! Vind ook zeker niet dat er direct een hele Engelse naam bij hoeft. Meer gewoon een korte stoere krachtige naam. Bijvoorbeeld Manuel, Daniel, Hugo of Ruben zou je als heel Nederlands kunnen zien maar zijn ook zeer populair in Spanje. Zo heb je natuurlijk veel meer namen die in meerdere landen heel populair zijn. Niet dat een van bovenstaande namen mij aanspreken maar meer als voorbeeld. James en Henk zou ik dan wel weer gek vinden haha.

2 jaar geleden

Sascha 🩵

2 jaar geleden

Dat klopt. Ik ken ook meerdere James'en, maar als je eenmaal voor zo'n naam ...
Ben voornamelijk op zoek naar een stoere krachtige korte naam met internationaal karakter haha! Dit kan wat mij betreft prima z’n oorsprong vinden vanuit een ander land dan Engeland! 😊

2 jaar geleden

Wilde zeggen logan. Maar zo heet je eerste zoon als tweede naam. Of je draaid hem om beide de tweede Logan James. Voor altijd verbonden, hahah. Verder dacht ik Nick(y)

2 jaar geleden

Dean

2 jaar geleden

James-Luca