6 Reacties
2 jaar geleden
HCH is een clithood neem ik aan?😅 ik heb een clithood en mijn piercer zei dat de een vrouw hem erin houd en de ander hem eruit haalt? Ik wil hem eigenlijk niet uithalen😅
2 jaar geleden
Reactie op sorayarast
HCH is een clithood neem ik aan?😅 ik heb een clithood en mijn piercer zei ...
Ja horizontale clithood. Ik twijfel ook heel erg. Mijn piercer zei dat ze hem terug kan steken als ik hem eruit wil halen, maar twijfel dus of het “moet”
2 jaar geleden
Je kan clithood gewoon laten zitten, eruit halen kan altijd nog.
En tepelpiercing kan je jnderdaad elke voeding erin/eruit doen maar je tepels zijn al niet heel blij door het voeden + je moet elke keer bij erin doen tepel+piercing schoonmaken dus ik zou die er gewoon lekker uithouden zolang je borstvoeding geeft en dan weer indoen als je bent gestopt als die dan teminste nog open is. 🫣 Is trouwens wel belangrijk dat die al volledig genezen is/niet meer ontsteekt, anders zou ik hem sws tijd van te voren eruit halen zodat je tepels kunnen genezen.
2 jaar geleden
Ik zou tepelpiercing er gewoon tijdelijk uithalen en na de borstvoeding periode weer in doen, en tijdens de bevalling zou ik voor de zekerheid ook je piercings uit doen. Maar als je dat niet wil en het is uiteindelijk wel nodig dan kan de verloskundige dat vgm ook wel gewoon doen hoor