12 Reacties
2 jaar geleden
Anders toch even de verloskundige bellen. Ze zijn er ook om jou gerust te stelen . Echt gebruik van maken !
2 jaar geleden
Reactie op sevgihofsari
Anders toch even de verloskundige bellen. Ze zijn er ook om jou gerust te s ...
Dankjewel zit idd ook te denken om morgen even te bellen,
2 jaar geleden
Dit kan zeker bandenpijn zijn! Ben vandaag zelf bij een bekkenfysiotherapeut geweest, omdat ik bij wandelen scherpe pijn voel rechtsonder (round ligament pain). Qua gevoel vergelijkbaar met een flinke zijsteek, maar stuk scherper. Eigenlijk alleen bij wandelen. Ze begon wat te voelen en toen drukte ze met haar elleboog op mijn onderrug/bovenkant bil rechts en AU! Pijn komt blijkbaar daar vandaan, ookal voelde ik daar niks (totdat ze er aan zat). Zo bizar. Heb best hoge pijngrens, maar dit was zeer gevoelig! Heb nu tape om de boel wat te helpen stabiliseren (heb ook lichte hypermobiliteit in bepaalde gewrichten) en moet zo min mogelijk gaan wandelen (omdat het een asymmetrische beweging is). Fietsen is beter. ZwangerFit mag gelukkig nog wel.
Maar zou eerst met VK overleggen als ik je was en eventueel kun je een bezoek aan een bekkenfysiotherapeut overwegen.
2 jaar geleden
Reactie op Milagro
Dit kan zeker bandenpijn zijn! Ben vandaag zelf bij een bekkenfysiotherapeu ...
Oh dat is ook niet fijn! Jaa ga morgen zeker even bellen. Maar dacht misschien is er iemand die dit bekend voorkomt en dan word je toch beetje gerust gesteld. Maar ga zeker even rond informeren. Uit me vorige zwangerschap weet ik idd wel dat een bekkenfysio wel kan helpen, had toen alleen last van zwangerschaps ischias,
2 jaar geleden
Ik herken je klachten helemaal. Dit is ook mijn 2e zwangerschap en had dit bij de 1e ook niet. Heb mezelf ook flink zorgen gemaakt omdat ik het akelig vond. Blijkbaar waren het toch mijn bekken/banden. Als de pijn die je voelt maar niet steeds komt piekt en dan weer gaat.
2 jaar geleden
Reactie op stephanie2609
Ik herken je klachten helemaal. Dit is ook mijn 2e zwangerschap en had dit ...
Dat stelt me wel wat gerust 🙈😊 nu ik uit bed kom valt t wel weer mee, ga straks 9uur even bellen voor zekerheid dankjewel. Toch altijd lastig als je dingen voelt die je niet kent 😊
2 jaar geleden
Heb even gebeld met vk, maar hoort er blijkbaar allemaal bij, zolang je geen bloed hebt is er niks aan de hand zegt ze. Dus afwachten en maar rustig aan doen 😊
2 jaar geleden
Heb even gebeld met vk, maar hoort er blijkbaar allemaal bij, zolang je gee ...
Kijk aan dat is fijn . Ik bedenk me net dat ik dit ook had 3 weken geleden .. ook steken in de buik en onderrugpijn enz . Ze zij toen tegen mij neem maar om de 6 uur paracetamol … dat heeft mij wel geholpen .. misschien helpt het voor jou ook?
2 jaar geleden
Reactie op sevgihofsari
Kijk aan dat is fijn . Ik bedenk me net dat ik dit ook had 3 weken geleden ...
Jaa wou ik idd gaan doen zodat t toch wat fijner voelt en je niet zo last hebt, dankjewel
2 jaar geleden
Jaa wou ik idd gaan doen zodat t toch wat fijner voelt en je niet zo last h ...
Bij mij ging het toen met rust na een paar dagen over .. en een warme kruik …
2 jaar geleden
Ik heb hetzelfde, ook 23 weken zwanger! Voel de baby ook bewegen dus ik maak me niet direct zorgen, maar fijn is het niet🥹